3423 zenekar 12355 letölthető zene
Rovatok
Hirdetés
Hazai

2013. szeptember 16.

Újra Londonba megy a The Carbonfools

Copyright:

Jó hírek azoknak, akik szeretnék, ha a magyar zene a világot is meghódítaná: a Brody House Group és az 1GRecords segítségével mindenki kedvenc szénhülyéi Európában készülnek megvetni a lábaikat. Nem is akárhol: október folyamán nem kevesebb, mint 5 koncertet adnak majd az Egyesült Királyság fővárosában.

A londoni miniturné első állomása a camdeni The Dublin Castle-ben lesz, október 9-én. Az ötállomásos koncertsorozat csupán előfutára a későbbi, 2013 utolsó szakaszára tervezett angliai körútnak.
 
A Carbonfools története 2000-ben indult, amikor a banda mindenkori agya és motorja, Titusz mellett még Tóth Szabolcs szitárművész is a csapat tagja volt. Már a 2004-es első albumot, a Poisoned Goulash-t (amelyen például Szűcs Krisztián is vendégénekelt) kedvezően fogadta a szakma. 2006-ban jelentősen változott a csapat arculata, hiszen állandó énekesük lett Fehér Balázs személyében. A második lemezt, a Carbonheartot 2008 októberében rögzítették. Nem sokkal ennek megjelenése után, 2009 februárjában Fekete István váltotta a gitáros posztján Vigh Dávidot, 2011 februárjában pedig Miklós Milán vette át a basszusgitárosi stafétát – a mostani felállás tehát:
DJ Titusz
Fehér Balázs (ének)
Keleti ’Kelo’ Tamás (dobok)
Fekete ’Steve’ István (gitár)
Miklós Milán (basszusgitár)
 
2012 novemberében jelent meg negyedik albumuk, a Carbonsweet, mely 4 hónap alatt érte el az aranylemez-státuszt. Az idei igen sűrű és hatalmas közönségarányokat produkáló fesztiválszezonjuk során (ismét) bebizonyosodott, hogy az ország legnépszerűbb, vezető előadói közé tartoznak. 
 
A csapat 2013-ban 40 koncerten körülbelül 80 000 embernek játszott már. Munkásságuk több mint 80 dalt foglal magába, négy nagylemezzel, bakelit-kislemezzel, szerzeményeik közül számos rendszeresen hallható a rádióadókon. Egy kicsiny, majdnem tízmilliós országban már 4 listavezető dallal, 32000 Facebook-követővel és a Youtube-on összesen majdnem hétmillió megtekintéssel büszkélkedhetnek. 
 

 

A Carbonfools készen áll a történet folytatására – üzenjük a londoniaknak, hogy kössék fel a nadrágot! 
 

Szólj hozzá!

Csak regisztrált és belépett felhasználóink szólhatnak hozzá. Kattints ide a belépéshez! Regisztráció itt.

2024. október 6.

A Rapülők újra megjelenik bakeliten

EGY NAGY KEDVENC ÚJRA VINYLEN! A Rapülők ikonikus albuma több, mint 30 év után újra kapható lesz bakeliten 2024. október 25-én. Tovább

2024. október 5.

Megjelent a Hangfoglaló Program Induló előadói pályázati felhívása

Megjelent az NKA Hangfoglaló Könnyűzene Támogató Program Kollégium Induló előadói pályázati felhívása. Tovább

2024. szeptember 19.

Pincemagányból a tengerbe – tízéves az Anton Vezuv bemutatkozó lemeze

Tízéves az Anton Vezuv zenekar bemutatkozó albuma, az Into the Sea. A kerek évfordulót egy különleges hangfelvétellel ünneplik: előkerültek a debütáló nagylemez 20 évvel ezelőtti első demófelvételei, ezek Cellar Light Demos címmel már elérhetők a Spotify-on és a többi ismert streamingszolgáltatónál, valamint limitált példányszámban magnókazettán is beszerezhetők. Tovább

2024. szeptember 2.

BSW és ByeAlex közös dala

A Lidokain az egyre személytelenebb és ridegebb kapcsolatokra reflektál. A dal három részre épül, mindegyikben egy nő életét kísérhetjük nyomon. Először húsz-, aztán harminc-, majd negyveneséven jelenik meg a sorokban, miközben kirajzolódik előttünk egy céltalan, magányos élet. Tovább

2024. augusztus 28.

Nyáresték, összeülések, meccsnézések, bulik: így ittak a fiatalok idén nyáron

Van persze, aki szerint „kismértékben gyógyszer, nagymértékben orvosság”, de a többség tudatos marad és „meg is szokott állni” egy-két italnál – derül ki a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idei nyári kampánya, a „Fair játék, felelős italozás” részeként készített tartalmakban szereplő megszólalásokból, azokra érkezett kommentekből. Ahogy azt is megtudhattuk a sportközvetítést nézők, este együtt iszogatni kiülős fiatalok visszajelzéseiből, hogy idén nyáron leginkább a koktélok nyertek teret: fő kedvencek a gin-tonic, az aperitíves, vermutos, prosecco-s keverékek, és a klasszikusok: a (kézműves) sör, a fröccs, és az üdítőkkel felfrissített rövidek. A megkérdezettek szerint a lényeg: a társaság. Az alkohol inkább mellékszereplő. A kampányban  Miskovits Marci, Viczián Viktória és Horváth Balázs tartalomgyártók is közreműködésükkel támogatták a felelős italozás sikerességét idén nyáron. Tovább

magyar | english | deutsch | espanol | francais | romana | polski | slovensky