2013. július 13. | Bea
„Idén időarányosan 7-8 százalékkal kevesebb jegyet sikerült eddig eladni az egy hónap múlva kezdődő Sziget Fesztiválra, mint tavaly, tehát rá kell kapcsolni, erősíteni kell a marketinget főleg külföldön, hisz alapvetően onnan várható még növekedés” − mondta a Napi Gazdaságnak Gerendai Károly, a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. ügyvezető igazgatója.
Gerendai szerint a kisebb érdeklődés azzal magyarázható, hogy sok nemzetközi előadó nemet mondott a meghívásra, így kevesebb külföldi zenész fog fellépni a Szigeten. Sokan csakis a koncertek miatt vennék meg a jegyeket, így a fellépést visszamondó sztárok hiányában sok néző meggondolja majd, Szigeteljen-e. További befolyásoló tényező lehet, hogy 2011-ben Európa legjobb fesztiváljának választották a Szigetet, idén azonban ez a cím nem az övék lesz.
Gerendai hozzáfűzte: „Nekünk arra kell rágyúrni, hogy egyértelmű legyen mindenkinek, hogy mi nem egyszerűen csak jó koncerteket adunk, hanem életre szóló, egyedi élményeket".
Azért mi megyünk a Szigetre, persze a fellépők miatt is, de már maga a Szigetelés is biztos, hogy szuper lesz, bárki is legyen a színpadon épp!
Bea