A tegnap megjelent The Art Of Doing Nothing Mark Owen negyedik szólóalbuma - az első, amióta a ’90-es évek sikeres fiúbandája, a Take That újraalakult 2006-ban. A zenekar a 2011-es Progress turné után egy év szünetet tartott, ám Mark Owen nem valami jó a semmittevésben, legalábbis ami a munkát illeti.
A szabadidejében eleinte animációkat rajzolgatott és festegetett a kerti padon ücsörögve, később megjelentek nála régi zeneszerző barátai, Ben Mark és Jamie Norton, de nem dolgozni, hanem csak beszélgetni. Ez a beszélgetés adta meg Mark Owen új lemezének az alapötletét, a semmittevés művészetének lényegét. A The Art of Doing Nothing koncepciója szerint nem erőltették a zenélést, hanem hagyták, hogy a dallamok maguktól jöjjenek. Így a korábbi részletekbe menő dalokat most szabadabb, kötetlen stílusú zenék váltották fel.
Mark új zenei szabadságát az album első kislemeze, a Stars képviseli igazán: egy igazi meghitt himnusz egy olyan zenésztől, aki pályafutásának nagy részét stadionokban és nagy koncerttermekben töltötte. A dalokat Mark Owen kerti stúdiójában, a Rabbit Hutch-ban vették fel, ahova Charlie Russell és Brad Spence producerek után több vendégelőadó is érkezett, hogy közreműködjön Mark művészi zenei projektjén.
„Eleinte nem is terveztem, hogy éneklek ezekben a dalokban, de nem tudok mást csinálni. Már 20 éve zenélek, ez a hobbim és a munkám is egyben” – mondta Mark Owen az új lemezéről.
Szeptember elején megjelent a Big Thief nevű amerikai indie folk banda hatodik albuma, a "Double Infinity", melynek elvarázsolt és gondolatébresztő "Words" című dalához egy különleges hangulatú videóklipet is forgattak. Ez nagy dolognak számít a zenekar háza táján, hiszen a 2017-es "Mythological Beauty" kisfilmje óta nem készítettek klasszikus klipet, melyben hangszer nélkül láthatóak lennének. Continuer
Az új-zélandi alt-pop testvérduó, a Balu Brigada, első alkalommal lép színre albummal: a ’Portal’ című anyag a formáció budapesti Sziget Fesztiválon való fellépésüket követi. Az új kiadvány igazi mérföldkő Henry és Pierre Beasley karrierjében, mely három év alatt készült el olyan városokban, mint Auckland, New York és Berlin. Az így létrejött hangzásvilág egyszerre hordozza az indie rock lendületét, az alt-pop eleganciáját és a fesztiválhimnuszok nagyszabású energiáját. Continuer
Az amerikai popdíva játékosan lázadó újdonságát egy látványos klip kíséretében tárja a nagyközönség elé. A szerzemény a Spotifyon 10 millió lejátszást meghaladó „Itty Bitty”-t és a 2 milliót közelítő „Trinklets”-et követi, a következő izgalmas betekintést nyújtva az énekesnő második, ‘Smoochies’ című albumába. Continuer
A "Hail to the Thief (Live Recordings 2003-2009)" című meglepetés kiadvánnyal tért vissza a Radiohead, mellyel hatodik stúdiólemezüket értelmezték újra. A korongon helyet kapott a "There, There" című hipnotikus klasszikusuk is, melyhez most egy Buenos Airesben rögzített koncertvideó is érkezett. Continuer
Az amerikai rockegyüttes már engedett némi bepillantást az ‘Everest’ világába, például a „Darkness Always Wins” című, lassan építkező hard rock himnusszal, mely mind szövegileg, mind zeneileg mélyen belemerül a banda elmúlt évtizedekben megtett “hegymászásába”. Hallgatható már A „Rain Your Blood On Me” című nőkhöz írt, drámai óda is, mely dübörgő ütemeivel, robbanékony dobszólamokkal, villámgyors gitárriffekkel és égzengető vokállal tör utat a rajongók szívébe. Continuer