2009. augusztus 31.
Anastacia jótékonysági árverést indít hazánk legnagyobb online piacterén, a Vatera.hu-n, 2009. augusztus 28-tól. Az árverésen sikeresen licitáló nyertes személyesen találkozhat a világsztárral: két jegyet és egy exkluzív vacsora meghívást nyerhet a 2009. szeptember 6-i budapesti koncertre. A jótékonysági árveréssel Anastacia - Dobó Katához és Oroszlán Szonjához hasonlóan - a mellrák ellen küzdő Egészség Hídja Összefogás Egyesületet támogatja.
A Vatera.hu ismét egy újdonsággal állt elő: hazánkban még soha nem licitálhattunk online aukción egy olyan presztízs értékű koncertjegyre, amihez egy vacsora is jár, és egyben a fellépő világsztárral is találkozhat az aukció nyertese...
Az aukcióval a művésznő, aki sikeresen legyőzte a mellrákot, az Egészség Hídja Összefogás Egyesület mellrák elleni felvilágosító munkáját segíti. Így a nyertes – egy kitűnő, feledhetetlen esti programon túl - jó ügyet is támogat, továbbá személyesen is találkozhat - a kulisszák mögött - az Egyesület munkáját segítő sztárokkal: Anastaciával, Dobó Katával és Oroszlán Szonjával. A 2009. augusztus 28-tól szeptember 4-ig tartó jótékonysági árverésen bárki licitálhat Anastacia koncertjére szóló két VIP jegyre. A legszerencsésebb vaterázó nem csupán a koncerten vehet részt, hanem az azt megelőző exkluzív fogadáson és személyesen is találkozhat a világsztárral.
Nem ez az első alkalom, hogy a Vatera.hu jótékonysági ügy mellé áll. Számos jótékonysági akció folyik az ország legnagyobb piacterén. 2009 első felében minden hónapra jutott ilyen kezdeményezés: az aukciókból befolyt mintegy 850.000 Ft-ot a Vatera és a felajánlók teljes egészében jótékonysági célra fordították. A vaterázók idén többek között a Gyermekrohamkocsi működését, a Menhely Alapítványt és Marian Cozma emlékművének megalkotását támogatták. A jótékonysági aukciók keretében talált gazdára például az Intim fejlövés c. film dedikált forgatókönyve és Turi Tamás rally versenyző bajnoki overállja is. A jótékonysági aukciókat nagy érdeklődés kíséri, több mint 60.000 vaterázó kattintott az árverésekre az év első felében
Anastacia
Az amerikai énekesnő már a 2000-ben megjelent első, Not That Kind című albumából is 5 millió példányt adott el, s azóta több mint 25 millió lemeze kelt el. A többek között a Music Television különböző díjaival is kitüntetett „kis hölgy” hatalmas énekhanggal bír. Az alig 160 cm magas énekesnő erőteljes, karakteres énekhangja olyan slágerek révén vált világhírűvé, mint az I'm Outta Love, a Not That Kind, a Paid My Dues, a Left Outside Alone, a Sick & Tired vagy a Why’d You Lie To Me. Nemcsak dalai révén ismert, hiszen akkor is a címlapokon szerepelt, mikor 2003-ban mellrákot diagnosztizáltak nála, s a rajongók a kórral folytatott küzdelmét is végigkövethették. Anastacia 2004-es európai turnéjára összesen több mint 800 ezren voltak kíváncsiak. Az arénákat megtöltő koncertsorozat két hónapig tartott, majd ugyanabban az évben egy ráadás körrel is megfejelték. 2008-ban megjelent új albumának turnéján eddig 24 koncertet adott, szeptember 6-án érkezik Budapestre, a SYMA Rendezvényközpontba.
Egészség Hídja Összefogás Egyesület
A szervezetet hazánkban az első PPP (public private partnership), azaz a politika, az üzleti élet és a civil szféra összefogásán alapuló kezdeményezés. Körtvélyes Éva, az Egyesület elnökének vezetésével az Összefogás az elmúlt években számos akcióban részt vett, több terméket piacra bocsátott a rákellenes harc jegyében; ilyen volt az Összefogás karkötő, a zokni, legutóbb pedig az Összefogás Póló. A Vaterával sem ez az első együttműködés: tavaly Motorola telefonokra történt jótékonysági licit a portálon.
Minden év október első vasárnapján – a mellrák elleni küzdelem világszerte elismert hónapjában - jótékonysági sétát rendez az Egyesület a rózsaszín fénybe boruló Lánchídon. A következő Egészség Hídja-séta 2009. október 4-én kerül megrendezésre Budapesten, amelyet a tervek szerint több vidéki városban is hasonló rendezvény kínál majd október folyamán.