3423 zenekar 12355 letölthető zene
Rovatok
Hirdetés
Hazai

2014. február 11.

Történelmet írt a Children Of Distance!

Copyright:

Magyarországon a zenei produkciók közül elsőként a Children Of Distance ért el 300.000 fős rajongótábort Facebookon, miközben számtalan egyéb online rekordot is felállított az alig több mint 7 éves banda.

A hazai hip-hop, rap és pop világának immár legnépszerűbb csapata a 2006-ban alakult Children Of Distance együttes, melynek elmúlt 7,5 éve nem más, mint maga a megtestesült sikertörténet. Annak ellenére, hogy megalakulásakor a banda saját bevallása szerint is halva született ötletnek indult az egymástól több száz kilométerre lakó tagok miatt - akik korábban sohasem találkoztak személyesen - mára elérték, hogy a legkedveltebb hazai együttes legyenek!

Egyedül a világ közepén című debütáló albumuk egy valódi stíluskeresés volt, melyből mindössze 4 példányt adtak ki; ebből 3 a banda tagjainak tulajdona, míg a 4. Sub Bass Monsternél van, akinek fórumán ismerkedtek meg egymással a későbbi tagok.

A rajongóknak ezt követően mindössze egyetlen évet kellett várniuk az első - nagyközönség számára is elérhető - elgondolkodtató hangvételű és kiforrott stílusú Csapó kettő című albumra, melynek köszönhetően olyan nótákat ismert meg a közönség, mint a 2007-es év öt legjobb dala közé bekerült Emlékezz rám vagy épp a 2008-ban ugyanezt a bravúrt produkáló Beforratlan sebek, miközben a daloknak otthont adó korong az év albuma kategóriában kapott jelölést a hiphop.hu rangos díjára.

A számháború pedig innentől vált igazán figyelemre méltóvá: a csapat hazai együttesként elsőként hagyta el az 1 millió kattintást, majd a 2 milliót, miközben első igazi debütáló albumuk összes dalának YouTube-megtekintése meghaladta az 1 milliót! Nem volt ez másképp a 333 km címet viselő 2010-es albummal sem: az Emlékezz rám 2 című klip 1 év alatt elérte a 4 milliós nézettséget, napjainkban pedig igen közel jár a 7 (!) millióhoz, míg a Kedves naplóm átlépte az 1 milliót és napjainkra megközelítette a 3 milliót!

A IV. felvonás című, sorban 4. nagylemezüknek köszönhetően 2012 is a siker éve volt a csapat számára: elnyerték 2. Comet-díjukat és a BRAVO Otto gálán az év együttesének járó díjjal büszkén pózoltak csakúgy, mint a Transilvanian Music Awardson, ahol ugyanebben a kategóriában győzedelmeskedtek.

Sikereik csúcsa pedig csak most következik: az idei év elején Facebookos rajongóik száma a hazai zenei életben elsőként haladta meg a 300 ezret, miközben YouTube-on több mint 80 millió (!) lejátszás fűződik az együttes nevéhez. A sikersorozat pedig a megannyi telt házas koncerttel és a rajongók cseppet sem szűnő szeretetével és érdeklődésével folytatódik. Ahogy a Children Of Distance mondaná: Legnagyobb siker a rajongók szeretete.

7 év, 12 kézzel fogható siker - a Children Of Distance karrierje számokban:

  • A legkedveltebb magyar együttes Facebookon: Magyarországon elsőként a zenei produkciók közül a Children Of Distance érte el a 300.000 tagot!
  • Egyetlen hét alatt ennyien láttak bejegyzést az oldalról: 1.126.024 fő
  • Beszélnek róla: 97.000 fő
  • A leghallgatottabb magyar együttes a YouTube-on: 65 millió (!) lejátszás
  • VIVA Comet-díj: 3 egymást követő évben (2011-12-13) a legjobb együttes
  • BRAVO Otto-díj: 2 egymást követő évben (2012-13) a legjobb együttes
  • Transilvanian Music Award-díj 2 egymást követő évben (2012-13)
  • MAHASZ listavezető sláger
  • Több száz fellépés
  • 4 nagylemez
  • Két kislemez
  • 7 videoklip (Súgd meg, Örökké, Még utoljára feat. Oláh Ibolya, Márványtábla helyett, Kedves naplóm, Emlékezz rám 2 feat. Patty, Nélküled annyira más)

 

Szólj hozzá!

Csak regisztrált és belépett felhasználóink szólhatnak hozzá. Kattints ide a belépéshez! Regisztráció itt.

2024. szeptember 2.

BSW és ByeAlex közös dala

A Lidokain az egyre személytelenebb és ridegebb kapcsolatokra reflektál. A dal három részre épül, mindegyikben egy nő életét kísérhetjük nyomon. Először húsz-, aztán harminc-, majd negyveneséven jelenik meg a sorokban, miközben kirajzolódik előttünk egy céltalan, magányos élet. Tovább

2024. augusztus 28.

Nyáresték, összeülések, meccsnézések, bulik: így ittak a fiatalok idén nyáron

Van persze, aki szerint „kismértékben gyógyszer, nagymértékben orvosság”, de a többség tudatos marad és „meg is szokott állni” egy-két italnál – derül ki a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idei nyári kampánya, a „Fair játék, felelős italozás” részeként készített tartalmakban szereplő megszólalásokból, azokra érkezett kommentekből. Ahogy azt is megtudhattuk a sportközvetítést nézők, este együtt iszogatni kiülős fiatalok visszajelzéseiből, hogy idén nyáron leginkább a koktélok nyertek teret: fő kedvencek a gin-tonic, az aperitíves, vermutos, prosecco-s keverékek, és a klasszikusok: a (kézműves) sör, a fröccs, és az üdítőkkel felfrissített rövidek. A megkérdezettek szerint a lényeg: a társaság. Az alkohol inkább mellékszereplő. A kampányban  Miskovits Marci, Viczián Viktória és Horváth Balázs tartalomgyártók is közreműködésükkel támogatták a felelős italozás sikerességét idén nyáron. Tovább

2024. július 5.

Jelentkezz te is fellépőnek a XII. Music Hungary Konferencia & Showcase-re!

Keressük a legígéretesebb hazai produkciókat a XII. Music Hungary Konferencia & Showcase programjába. Ha szeretnél fellépni novemberben Veszprémben, itt az idő, jelentkezz! Tovább

2024. július 4.

Bonyolódnak a The Trousers ügyei

Gőzerővel zajlanak a klasszikus, nyers rock and roll és a modernebb, dalközpontú garázsrock sajátos keverékét játszó The Trousers hetedik albumának előkészületei. Kőváry Zoliék olyannyira termékeny időszakukat élik, hogy a korong előtt, még a nyáron kijönnek egy feldolgozás EP-vel „GARAGE NIGHTS REVISITED” címen. Ennek a kislemeznek az előfutára érkezett meg ma a „PRETTY VACANT” formájában. Tovább

2024. június 11.

Mindenhol igyunk felelősen!

Két éve a bulikra, fesztiválokra koncentráltak, most a sportesemények szurkolóinak üzennek a Magyar Szeszipari Szövetség és a Terméktanács arról, hogy figyeljünk a mértékletes italfogyasztásra. Nyáron az EB és az Olimpia adnak alkalmat arra, hogy összegyűljünk, iszogassunk, szurkoljunk, örüljünk, szomorkodjunk, ünnepeljünk, bulizzunk – de ezek közben is fontos a fair játék, felelős italozás – ahogy a kampányüzenetek jelzik. Tovább

magyar | english | deutsch | espanol | francais | romana | polski | slovensky