2014. február 11.
Magyarországon a zenei produkciók közül elsőként a Children Of Distance ért el 300.000 fős rajongótábort Facebookon, miközben számtalan egyéb online rekordot is felállított az alig több mint 7 éves banda.
A hazai hip-hop, rap és pop világának immár legnépszerűbb csapata a 2006-ban alakult Children Of Distance együttes, melynek elmúlt 7,5 éve nem más, mint maga a megtestesült sikertörténet. Annak ellenére, hogy megalakulásakor a banda saját bevallása szerint is halva született ötletnek indult az egymástól több száz kilométerre lakó tagok miatt - akik korábban sohasem találkoztak személyesen - mára elérték, hogy a legkedveltebb hazai együttes legyenek!
Egyedül a világ közepén című debütáló albumuk egy valódi stíluskeresés volt, melyből mindössze 4 példányt adtak ki; ebből 3 a banda tagjainak tulajdona, míg a 4. Sub Bass Monsternél van, akinek fórumán ismerkedtek meg egymással a későbbi tagok.
A rajongóknak ezt követően mindössze egyetlen évet kellett várniuk az első - nagyközönség számára is elérhető - elgondolkodtató hangvételű és kiforrott stílusú Csapó kettő című albumra, melynek köszönhetően olyan nótákat ismert meg a közönség, mint a 2007-es év öt legjobb dala közé bekerült Emlékezz rám vagy épp a 2008-ban ugyanezt a bravúrt produkáló Beforratlan sebek, miközben a daloknak otthont adó korong az év albuma kategóriában kapott jelölést a hiphop.hu rangos díjára.
A számháború pedig innentől vált igazán figyelemre méltóvá: a csapat hazai együttesként elsőként hagyta el az 1 millió kattintást, majd a 2 milliót, miközben első igazi debütáló albumuk összes dalának YouTube-megtekintése meghaladta az 1 milliót! Nem volt ez másképp a 333 km címet viselő 2010-es albummal sem: az Emlékezz rám 2 című klip 1 év alatt elérte a 4 milliós nézettséget, napjainkban pedig igen közel jár a 7 (!) millióhoz, míg a Kedves naplóm átlépte az 1 milliót és napjainkra megközelítette a 3 milliót!
A IV. felvonás című, sorban 4. nagylemezüknek köszönhetően 2012 is a siker éve volt a csapat számára: elnyerték 2. Comet-díjukat és a BRAVO Otto gálán az év együttesének járó díjjal büszkén pózoltak csakúgy, mint a Transilvanian Music Awardson, ahol ugyanebben a kategóriában győzedelmeskedtek.
Sikereik csúcsa pedig csak most következik: az idei év elején Facebookos rajongóik száma a hazai zenei életben elsőként haladta meg a 300 ezret, miközben YouTube-on több mint 80 millió (!) lejátszás fűződik az együttes nevéhez. A sikersorozat pedig a megannyi telt házas koncerttel és a rajongók cseppet sem szűnő szeretetével és érdeklődésével folytatódik. Ahogy a Children Of Distance mondaná: Legnagyobb siker a rajongók szeretete.
7 év, 12 kézzel fogható siker - a Children Of Distance karrierje számokban: