2011. január 7.
Február 11-én megjelenik az az album, amit már legszebb álmainkban sem reméltünk. A 70 millió albumot eladott világhírű svéd csapat - 10 évvel legutóbbi lemezük (“Room Service”) megjelenése után - ismét visszatér a rivaldafénybe.
Nem is akárhogyan: egy vadonatúj albummal, a ”Charm School”-lal, melyen 12 dalt hallhatunk, melyek stílusát legjobban úgy lehet leírni “naprakésszé tett klasszikus Roxette”, az erőtől kirobbanó "Way Out”-tól egészen a keserédes záródalig, a ”Sitting On Top Of The World”-ig. Az esély arra, hogy ez valaha is megtörténik vajmi kevés volt, mikor 2002 őszén Marie Fredrikssont agytumorral diagnosztizálták. Szerencsére Marie-nek sikerült felülkerekednie a betegségen, és 2009-re újra összefutottak a szálak. Első lépésként Marie Fredriksson és Per Gessle újra összeálltak a színpadon, hogy közösen előadják a “It Must Have Been Love”-t és a ”The Look”-ot Per ”Party Crasher” amszterdami turnéján. Mielőtt a rajongók megneszelték volna a terveket, a Roxette-nek volt egy teljes mellbedobású visszatérése, a “Night of the Proms” turné főszenzációjaként több mint 600 0000 ember előtt léptek fel Hollandiában, Belgiumban és Németországban. - Akkoriban már előretekintettünk és fontolgattuk a lehetőségét egy új albumnak – egy olyan anyagot képzeltünk el, ami mindent összefog, ami jó a Roxette-ben, de mégis előremutató – fűzte hozzá Per Gessle. A turné során a csapat hotel szobája valóságos stúdióvá alakult át, ahol megszületett egy jó pár új dal. Majd hazatérve Svédországba is folytatódtak a munkálatok 2010 tavaszán és őszén. Mire elkezdték a felvételt már egy csomó kész track volt, amelyekből válogathattak. Az érzékeny ballada “In My Own Way” például egy újrafelvett gyöngyszem 1984-ből, amikor a nemzetközi elismerés még csak álom volt számukra.
A legújabb dal a 2010 őszén írodott ”She’s Got Nothing On (But The Radio)”, egy igazi fülbemászó groove remekmű lett. Ebben a nótában minden megvan, amiért a Roxette a világ egyik legtöbb rádiójátszását elért bandája lett: fűzött melódiák, szenvedélyes előadás, különös humorral vegyített érzék a pop zenéhez, és végül, de nem utolsósorban Marie Fredriksson és Per Gessle énekhangjának különleges keveredése.
- Számomra a kiindulási pont mindig az, hogy Marie hangjára írjak dalokat. Megvan az a képessége, hogy elhisszük minden egyes szavát, amit énekel, életre kelti a dalszövegeket. Egy dalíró számára ez hihetelen ajándék. – vallja be Gessle. Az album felvételei nyugat Svédországban és Stockholmban történtek Clarence Öfwerman és Christoffer Lundqvist producerek közreműködésével. A ”Charm School” csodálatos visszatérés 10 év megpróbáltatás után, vagy ahogy Marie Fredriksson énekli a lemez egyik dalában ”No One Makes It On Her Own”.