2009. január 19.
A brit Coca-Cola bejelentette, hogy a walesi születésű énekes popsztár, Duffy lesz a Coca-Cola light európai reklám-kampány arca. A több millió fontra rúgó kampány 2009 elején debütál Európa szerte.
A három alkalommal is Grammy-díjra jelölt, talán leginkább Mercy c. slágerlista-vezető daláról, valamint a 4.5 millió példányban eladott Rockferry c. albumáról ismert sztár, ’30 és ’60 másodperces Coca-Cola light kampányfilmekben tűnik fel idén.
A Kim Basinger nyomdokaiba lépő Duffy karakteres és élettel teli hölgyek társaságában szerepel, akik nem hagyják, hogy a modern élet nehézségei határozzák meg az életüket. Az üdítős vállalat Duffy-t tündöklő tehetsége miatt és nem csupán a 20-35 közötti fiatal női korosztály elérése érdekében kérte fel a szerepre.
- Nagy múltra tekinthetünk vissza a szórakoztató és emlékezetes, a női rajongóink körében nagyon népszerű Coca-Cola light kampányok terén. Kommunikációnk során aktuális társadalmi és kulturális kérdésekkel is foglalkozunk, ehhez kapcsolódóan Duffy hitelesen képviseli a modern nők világszemléletét. Duffy fogyasztóink körében nagyon népszerű énekesnő, ezért biztosak vagyunk benne, hogy a korábbiakhoz hasonlóan ez a reklámkampányunkban is emblematikus lesz. - nyilatkozta az üdítő konszern brit marketingigazgatója, Cathryn Sleight.