2008. július 26. | Németh Gabi
Ahogy korábban már megírtuk, 50 Cent nem szeretne 99 Cent lenni csak azért, hogy a Taco Bell vele reklámozhassa egyik új menüjét. Valami azonban mégis történt a Taco háza táján, mert a rapper kénytelen volt a bírósághoz fordulni, hogy hivatalos úton intézhesse el a kettejük közti reklámfogásos vitát.
A Taco Bell egy amerikai gyorsétterem-lánc, amit 50 Cent nevével akartak népszerűsíteni. A tulajdonos úgy gondolta, Fifty legyen néhány napig 79, 89 vagy 99 Cent, mert hogy az nekik milyen jó lenne. Ám a rapper nem éppen így gondolta, így hát nem is ment bele az egyoldalú üzletbe.
Történt azonban a minap, hogy 50 Cent arra ébredt, hogy a Taco Bell engedély nélkül használja a nevét. Érthető, hogy ezek után picit bepöccent és egyből rohant a bírósára, hogy feljelentse a mexikói étteremláncot. Mondván, hogy ő csak egy levelet kapott az étterem vezetőjétől, amiben leírta a terveket, de ő nem reagált rá semmit. A Taco mégis reklámarcként használja őt anélkül, hogy bármit is engedélyezett volna.
A Taco minden szó nélkül dobta piacra új reklámját, amiben 50 Cent adja az arcát és a nevét néhány kajához. Tételesen: Cinnamon Twists 79 centért, Crunchy Tacos 89 centért és Bean Burritos 99 centért. Csak tessék, csak tessék!
A rapper ügyvéde, Peter D. Raymond elmondta, hogy ügyfelét nem értesítették, hogy szerepelne bármilyen reklámkampányban, egy tudósításban értesült a történtekről. Raymond azt is hozzátette, hogy ügyfele 4 millió dollárt kereshet a Taco cseles húzásán.
Egyébként nem ez az első eset, hogy 50 Centtel szórakoznak a marketingesek. 2007 júliusában 1 millió dollárt keresett egy internetes kampányon, ahol szintén engedély nélkül használták arcképét. Egy online játékról van szó: "Shoot the Rapper", amiben le kell lőni 50 Centet. Az alkotóknak biztos élvezetes volt a játék, ám a rapper annyira nem repeshetett az örömtől, hiszen volt már, hogy 9 golyót kapott, de csodával határos módon mégis életben maradt.
Németh Gabi
Forrás: news.yahoo.com