2008. június 23. | Németh Gabi
Guy Ritchie (39) úgy döntött a filmgyártás mellett megpróbálkozik az alkoholizálással is. Na nem úgy, mint Amy Winehouse vagy Komár Laci. A fogyasztás helyett ő inkább a gyártást választotta és megalkotta saját whisky márkáját.
Madonna (49) férje odavan a viszkiért meg vissza. Úgy két hete, mikor az asszony Amerikában kóborolt, Guy és a haverok rögtönzött whisky-partit nyomtak London legexkluzívabb negyedében, a Whisky Mist bárban. Ezek után talán érthető, miért pont ebből az italból készít saját márkát a filmrendező.
Guy egy új ízt fejlesztett ki, ami nem a gyenge alkoholtartalmáról lesz híres. Na meg nem is olcsóságáról. Mivel csak egy üveg 20 ezer dollárt ér.
Egy forrás azt nyilatkozta az angliai The Sun újságnak, hogy Ritchie olyan márkát szeretne, ami alapvető ital az exkluzív partikon. Ez lesz a világ legjobb viszkije. Már csak azért is, mert vannak olyan üzletemberek vagy rockerek, akik még hat számjegyű összeget sem sajnálnának egy üveg whiskyért a whisky szakértőtől.
Guy Ritchie legújabb filmje, a RocknRolla egyébként szeptemberben jelenik meg az amerikai mozikban. Whisky tuti lesz benne.
Németh Gabi
Forrás: music-news.com