2020. november 17.
Új zenei projekt elindítását jelentette be a Coca-Cola és Katy Perry a mai napon, nemes céllal: egyesíteni szeretnék erőiket, hogy frissítő élményt nyújtsanak. Nem akármibe kezdett együtt a két ikon: azért fogtak össze, hogy közösen újragondolják a „Resilient” című dalt a világhírű énekesnő új albumáról, a Smile-ról. Az együttműködésben partnerük az elismert DJ és egyben producer Tiësto, és az egyre népszerűbb Aitana vokalista stílusát is jól bemutatja a remix. A dal célja, hogy jobb kedvre derítsen, és egy újfajta reményhimnusszá váljon.
A remix már múlt péntek óta hallható: elérhető a Spotify-on, illetve hétfőn, elsőként a BBC Radio 1 játszotta le. (ITT meghallgathatod.) Ma, azaz kedd reggel pedig megjelent a dalhoz kapcsolódó videó is, - Resilient” feat. Aitana (Tiësto Remix) - Open To Better Film címmel. A Chloe Wallace rendezte film jól tükrözi a Coca-Cola „Jobban, mint valaha” kezdeményezésének lényegét: az optimizmust és az életigenlést.
„Számomra e kampány arról szól, hogy a kihívásokon keresztül hogyan tudunk fejlődni. Szerintem a Resilient (magyarul ’ellenállás’) dal nagyon jól kapcsolódik ehhez, mert ellenállni annyit tesz, hogy felállsz azután, hogy elesel, tanulsz minden hibából, és túllépsz a kihíváson. Nagyon tetszett az az egységes perspektíva, amit Aitana a dalnak adott, és ahogy az üzenetet beolvasztja a közösségként való kiállás fontosságába. Mert nem mindig egyénileg kell növekedni, szükséges az is, hogy együtt jussunk előre!” – mesélte az együttműködés kapcsán Katy.
„Akár a zeném, akár az élő fellépéseim révén, a szenvedélyem a felemelő pillanatok megteremtése és az, hogy kellemes érzéseket teremtsek! Nagyon örülök, hogy lehetőségem van összefogni Katy Perry-vel és Aitanával ebben a Coca-Cola projektben. A közös küldetésünk az, hogy különösen ezekben az időkben a világunkban nagyon szükséges optimizmust és boldogságot nyújthassunk!" - tette hozzá Tiësto.
„Katy Perry-vel az egyik kislemezén dolgozni olyan érzés, mintha álmodnék! A projektben részt vesz Tiësto is, aki lenyűgöző, emellett a Coca-Cola napjainkban oly fontos víziója is megjelenik – így remélem, hogy a „Resilient” új verziója a felemelkedés és a boldogság pillanatát nyújtja azoknak az embereknek, akik éppen valamilyen kihívással néznek szembe – legyen az nagy vagy akár kicsi” - fűzte hozzá Aitana.