3423 zenekar 12355 letölthető zene
Rovatok
Hirdetés
Hazai

2020. március 13.

Puskás Petinek nem kell a Dolce

Copyright:

Megjelent Puskás Peti legújabb szóló dala, amárkádcsakÉnleszek címmel. Az énekest a közösségi média hatására kialakult felszínesség és az egymástól való eltávolodás inspirálta a dal elkészítésére, valamint személyes élményekből, csalódásokból is táplálkozik.

A közösségi média mindennapjaink szerves részévé vált, nem csak ránk van hatással, hanem környezetünkre is, a családunkra, a párkapcsolatunkra. Sokan úgy választják az utazásukhoz a helyszínt, hogy milyen szép képek készülhetnek ott, jól mutat-e majd az Instagramon, nem pedig az élménygyűjtés áll a középpontban. Ezek a gondolatok inspirálták Petit új dalának elkészítésére.


“Sajnos az emberek úgy gondolkodnak, mintha a személyiségük Instagram statisztikákkal, lájkokkal leírható lenne. Fontos, hogy ne ezek bűvkörében éljük az életünket, sokkal több érték lakozik bennünk.” - mondta Peti a dal kapcsán. Természetesen az énekes életének is részét képezi a social media, ugyanakkor arra törekszik, hogy a lájkok száma helyett saját értékeinek képviselete határozza meg, hogyan és mit posztol. A márkaőrület, mint szimbólum  azért kapott fontos szerepet a dalban, mert ez jól bizonyítja, hogy manapság sokan egy extrém drága ruhadarabtól érzik magukat könnyebben eladhatónak, ennek köszönhetően jobban be-és elfogadja őket a társadalom.

A dal majdhogynem egy családi projekt, hiszen a szöveget Peti írta, a zenét Peti öccse, Puskás Dani és Somogyvári Dani jegyzik. A klipben a telefonját állandóan nyomkodó kislány szerepében Bori, Petiék unokahúga látható.
 

Szólj hozzá!

Csak regisztrált és belépett felhasználóink szólhatnak hozzá. Kattints ide a belépéshez! Regisztráció itt.

2024. október 6.

A Rapülők újra megjelenik bakeliten

EGY NAGY KEDVENC ÚJRA VINYLEN! A Rapülők ikonikus albuma több, mint 30 év után újra kapható lesz bakeliten 2024. október 25-én. Tovább

2024. október 5.

Megjelent a Hangfoglaló Program Induló előadói pályázati felhívása

Megjelent az NKA Hangfoglaló Könnyűzene Támogató Program Kollégium Induló előadói pályázati felhívása. Tovább

2024. szeptember 19.

Pincemagányból a tengerbe – tízéves az Anton Vezuv bemutatkozó lemeze

Tízéves az Anton Vezuv zenekar bemutatkozó albuma, az Into the Sea. A kerek évfordulót egy különleges hangfelvétellel ünneplik: előkerültek a debütáló nagylemez 20 évvel ezelőtti első demófelvételei, ezek Cellar Light Demos címmel már elérhetők a Spotify-on és a többi ismert streamingszolgáltatónál, valamint limitált példányszámban magnókazettán is beszerezhetők. Tovább

2024. szeptember 2.

BSW és ByeAlex közös dala

A Lidokain az egyre személytelenebb és ridegebb kapcsolatokra reflektál. A dal három részre épül, mindegyikben egy nő életét kísérhetjük nyomon. Először húsz-, aztán harminc-, majd negyveneséven jelenik meg a sorokban, miközben kirajzolódik előttünk egy céltalan, magányos élet. Tovább

2024. augusztus 28.

Nyáresték, összeülések, meccsnézések, bulik: így ittak a fiatalok idén nyáron

Van persze, aki szerint „kismértékben gyógyszer, nagymértékben orvosság”, de a többség tudatos marad és „meg is szokott állni” egy-két italnál – derül ki a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idei nyári kampánya, a „Fair játék, felelős italozás” részeként készített tartalmakban szereplő megszólalásokból, azokra érkezett kommentekből. Ahogy azt is megtudhattuk a sportközvetítést nézők, este együtt iszogatni kiülős fiatalok visszajelzéseiből, hogy idén nyáron leginkább a koktélok nyertek teret: fő kedvencek a gin-tonic, az aperitíves, vermutos, prosecco-s keverékek, és a klasszikusok: a (kézműves) sör, a fröccs, és az üdítőkkel felfrissített rövidek. A megkérdezettek szerint a lényeg: a társaság. Az alkohol inkább mellékszereplő. A kampányban  Miskovits Marci, Viczián Viktória és Horváth Balázs tartalomgyártók is közreműködésükkel támogatták a felelős italozás sikerességét idén nyáron. Tovább

magyar | english | deutsch | espanol | francais | romana | polski | slovensky