3422 bands 12339 MP3 a descargar
Categorías
Hirdetés
Hazai

2014. július 3.

Mondd el zenével; mondd el egy Coca-Cola-val!

Copyright:

Indul a Coca-Cola „Mondd el zenével!” c. nyári kampánya, amely a tavalyi nagysikerű „neves” kampány folytatásaként ismét a fogyasztót, a személyességet és az élmények megosztását helyezi a középpontba. Az aktivitás a személynevek helyett ezúttal a márka életében eddig is nagyon jelentős zenei vonalra épít. Az ikonikus Coca-Cola logo helyett most népszerű hazai és külföldi dalszövegek kerülnek fel a címkékre.

A kampány főként a fiatalokhoz szól, akiknek a zene szinte a második anyanyelvük. Nekik gyakran a zene segít pontosabban kifejezni az érzéseiket, legyen szó a barátokkal, családdal vagy akár az idegenekkel való kapcsolattartásról. A Coca-Cola épp a fiatalok számára oly fontos kapcsolatteremtést és önkifejezést szeretné megkönnyíteni az idei „Mondd el zenével!” kampányával.

Hamarosan 35 népszerű hazai és 46 külföldi ismert dalszöveg jelenik meg a klasszikus Coca-Cola, valamint a light és zero változatok címkéin, illetve a Coca-Cola dobozokon. A teljesség igénye nélkül; Avicii, Cheryl Cole, Take That, Rihanna és Gloria Gaynor dalszövegrészleteket éppúgy találunk majd a palackokon, mint Punnany Massif, Irie Maffia, ByAlex, Tóth Gabi, Majka vagy Rapülők számokat. A népszerűségen kívül a dalok kiválasztásában a boldogság, a barátság, a szerelem és a buli kiemelt témáknak számítottak. Szempont volt az is, hogy ezek a dalok olyan érzéseket váltsanak ki, amelyeket az ember szívesen oszt meg másokkal.
 
A kampány során fokozatosan kerülnek a Coca-Cola termékeket forgalmazó helyekre a „zenés” palackok és dobozok, ám elsőként a McDonald’s éttermekben találkozhatnak vele a fogyasztók július elején, ahol a párszázas ajánlat mellé különleges papírpoharakban kaphatják a Coca-Cola üdítőt.

A tavalyihoz hasonlóan ismét lehet majd egyedi Coca-Cola-s dobozokat is készíttetni, az ország több pontján lesz lehetőség arra, hogy a dobozon lévő dalszöveggel névre szólóan lehessen üzenni.

A kampány sajátossága még a különösen erős digitális jelenlét a sayitwithasong.coke.com online központ felállításával, ahova a dobozokon és palackokon található QR-kóddal is be lehet lépni. A kód beolvasása után meghallgatható és megtekinthető a csomagoláson szereplő dal eredeti videoklipjének egy részlete, amit természetesen azonnal tovább lehet küldeni és megosztani másokkal. Az online felület több más, izgalmas alkalmazást is kínál, egyebek mellett további dalok kérhetők rajta és persze az aktuális eseményekről is tájékoztat majd.

„A Coca-Cola mindig új lehetőségeket próbál teremteni arra, hogy az emberek megéljék a boldog pillanatokat, élményeiket pedig megosszák egymással. Tavaly a leggyakoribb keresztnevekkel, idén a zenével szeretnénk elérni azt, hogy beszédbe elegyedjünk egymással, szeretnénk mindenkit arra inspirálni, hogy új módon fejezze ki magát, illetve az érzelmeit” – mondta el Ferencz Enikő, My Coke szenior aktivációs menedzser.

A Mondd el zenével! aktivitást, amely 23 európai országban egyszerre fut majd a nyáron, nálunk is széles körű reklámkampány kíséri, a klasszikus köztéri- és média-hirdetéseken kívül bulihelyek mosdójának tükrén, tányéralátéten vagy strandnyugágyon is feltűnnek majd a kampányelemek, nem beszélve a különleges, zenét lejátszó üdítő-automaták, a jukeboxok felállításáról. A kampányt ezúttal is kíséri árushelyi- és kupakpromóció.

Szólj hozzá!

Csak regisztrált és belépett felhasználóink szólhatnak hozzá. Kattints ide a belépéshez! Regisztráció itt.

2024. november 20.

Így dolgozza fel a gyászt a Wellhello

Az idei utolsó, de annál fontosabb dalával jelentkezett Fluor és Diaz párosa, ami mindkettőjüknek nagyon sokat jelent. Ez a "Pályaudvar", ami ezúttal egy szívszorító utazás helyszínévé vált. Seguir

2024. november 6.

Rapsztárparádé 6363 új trekkjében

Ha rosszabb lennék nálad, még akkor is jobb lennék - 6363 igazi, dalba csomagolt rap-parádéval robban!
6363 idén egy percre sem hagyta lankadni a figyelmünket, zenekaros produkcióvá fejlődve hatalmas menetbe kezdett és megállás nélkül dobálta ki a dalokat, június elején pedig befutott a KORD EP. Az ehhez szorosan kapcsolódó, nagyobb lélegzetvételű anyagra már nem kell sokat várni, a korábbi hírnökök után pedig most újabb előfutárral kopogtat… vagy sokkal inkább rúgja be az ajtót! Seguir

2024. október 30.

Titokban repülni tanulunk – Kemény Zsófi és Dragomán György digitális szabadsága

Közismert alkotók mutatják meg, mit jelent számukra a korlátlanság. Ahogy a művészet során mindig, az alkotóknak folyamatosan szükségük van ihletforrásra. Már egészen az őskorban fontos szerepet töltött be a látvány, a vizualitás, valamint a szó az alkotás során. Nem beszélve azokról a jól ismert alkotókról, mint például Radnóti Miklós költő vagy Csontváry Kosztka Tivadar festő, akiket a természet gyakran inspirált. Ezúttal az irodalom, a slam poetry, a képzőművészet és a divat területéről mutatták meg kortárs alkotók, hogy miként tudják áthidalni az idő és a távolság kereteit, és hogyan teszik alkotássá inspirációjuk forrását a digitális szabadság segítségével. Seguir

2024. október 7.

Mi vagyunk Azahriah

Amúgy izgi ez a sztori, de nem áll össze sajnos - felütéssel jelent meg tegnap este a közelgő Azahriah mozifilm trailere. A beharangozó videó a november 28-án debütáló, Mi vagyunk Azahriah című, egész estés hibrid (félig dokumentum, félig fikciós) filmhez készült, amelyet országszerte vetítenek majd a mozikban. Seguir

2024. október 6.

A Rapülők újra megjelenik bakeliten

EGY NAGY KEDVENC ÚJRA VINYLEN! A Rapülők ikonikus albuma több, mint 30 év után újra kapható lesz bakeliten 2024. október 25-én. Seguir

magyar | english | deutsch | espanol | francais | romana | polski | slovensky