3427 zenekar 12457 letölthető zene

2011. augusztus 14. | Bea

Nagy port kavart a Prodigy

Copyright:

Már délben megvolt az alapozás a pénteki Szigetelésre. Bár akkor még alkoholmentesen (épp dolgozni mentem), azért a 34-es buszon már ebédidőben is ment a party, hála néhány jókedvű, Szigetre tartó külföldinek, akik – igaz, hogy óriási dobjaikkal megtöltötték az egész utasteret – olyan lelkesen énekeltek, doboltak és gitároztak, hogy még a savanyú fejjel zötyögő nénikéket is megfertőzték a jókedvükkel.

Este 7-től pedig némi alkohollal is rásegítettünk arra, hogy tökéletes party hangulatban indítsunk a Dizzee Rascal koncertjével. Bevallom, nem volt túl ismerős a banda neve, de aztán csomó nagyon jó számukat felismerve megbocsátottam a többieknek, hogy nem mentünk át Peter Björn and John-ékat meghallhatni. Éjjel valamelyik sátorban aztán úgyis leadták a Young Folks-ot, úgyhogy ezzel kicsit kárpótolva is lettem.

Az ütős és energikus zenék után nem sok időnk maradt a további ivászatra, jöttek is hamar Prodigy-ék. Lehet, hogy nem kéne ilyet írni, de szerintem nem volt annyira durván jó, mint amire számítottam. Persze talán csak túl nagyok voltak az elvárásaim, de a számaik alapján valahogy vagányabb és tombolósabb koncertre készültem, ehhez képest egy kicsit – na jó, kimondom – nyugdíjas volt az egész. Amikor végre bekeményítettek és lehetett mocorogni a zenére, rögtön váltottak és stand-by szerű, a két szám közti átmenetet túlzottan elnyújtó szakaszokat hagytak, arra meg annyira nem tudtunk bepörögni, amikkel „hergelni” próbáltak közben. Értem én, hogy ők a nagybetűs Prodigy, de amikor ötvenedszer neveztek minket „fuckin’ people”-nek, az már inkább béna, mint menő volt. Jó, azért előadtak pár tényleg feltuningolós, agresszív számot, de a teljes koncert nekem akkor is egy kicsit vontatott volt, és összességében még így se hosszú. De örültem, amikor olyan zenéik is lementek, amiket utoljára 10 éve adtak a Music Box-ban, viszont a visszatapsolás után igazán elbúcsúzhattak volna a No Good-dal, mert ez így hiányos maradt. Legalább lesz miért visszajönniük többedszer is jövőre, ha valakinek nem lett volna elég az eddigi...

Utána az összes buli, ahova bekeveredtünk, jó volt, plusz az is tetszett, hogy ennyi belvárosi szórakozóhely képviselteti magát kint. Szeretjük a Szigetet így, ahogy van, bár ebben-abban javulhatnának még ők is. Például a Sound-on látott sokkal gusztusosabb mosdókból itt is lehetne több, meg a műanyag járólap bigyókból is. Ha talán nagyobb területet borítottak volna le a Nagyszínpad előtt, az lefogta volna a port valamennyire; így viszont – én is becsületesen végigugráltam az egész fellépésüket –inkább a nagypapám padlására emlékeztető sűrű, poros levegős porfelhőtől, mint a tombolás élményétől hörögtem. De már csak két nap van hátra a Szigetből, az már fél tüdővel is menni fog!

Bea

Szólj hozzá!

Csak regisztrált és belépett felhasználóink szólhatnak hozzá. Kattints ide a belépéshez! Regisztráció itt.

2011. szeptember 14.

A Szigeten forgatott klipet a White Lies

A 2011-es Sziget zárónapjának főzenekaraként lépett a Nagyszínpadra az idén "Ritual" címmel új albumot megjelentetett White Lies. A zenekarnak annyira bejött a buli, hogy az ott készített felvételekből ollózták össze az új klipjüket is. Tovább

2011. augusztus 19.

Kolumbiai cool hipsterek és a szenvedő romlás virágai

Kinek mi jut eszébe Kolumbiáról? Román színű zászló, hegyek, foci, kávé, drogbárók, Shakira, esetleg Marquez? Nos, nekünk mostantól a Choc Quib Town. Magyarországra nem igazán jutnak el a térségből zenekarok hazánkba, nagy kár. A Sziget utolsó napján aztán... Tovább

2011. augusztus 17.

Jövőre 20 éves a Sziget, avagy szürrealitás és jófejség

Mint már említettük, a Sziget vasárnapi napja teljesen szürreális vonásokkal rendelkezett éjfél után. Valahogy mindenki pánikszerűen szerette volna felszámolni a fesztivált. Erről egyrészt a holland látogatók gondoskodtak, másrészt az ott dolgozók. Tovább

2011. augusztus 16.

Lezárult az idei Sziget! Így láttuk...

Lezárult az idei Sziget, ahol állítólag 385 ezer ember fordult meg egy hét alatt. Bár azt gondolnánk, hogy ez rengeteg, elméletileg csak pár ezerrel több, mint a tavalyi látogatószám, így nem sikerült rekordokat dönteni. Ám, így is Európa egyik legnagyobb fesztiváljai közé tartozik. Lássuk, mi hogyan éltük meg az utolsó napot. Tovább

Sziget-ártatlanság

Egészen minap délutánig, maximum kirándulni voltam a helyszínen, de a fesztivál valahogy kimaradt az életemből. De végre én is felragasztottam a karszalagomat, és átléptem a kaput. Az idén „nagykorúvá” vált fesztiválon, én is elveszítettem a „sziget-ártatlanságomat”. Tovább