2008. december 23. | -Ácsik-
A megdöbbentő és nagy hangot kapó válás ellenére mindkét érintett fél – azaz Madonna és Guy Ritchie is - úgy folytatja az életét, mintha mi se történ volna.
A Ravasz, az Agy és két füstölgő puskacső (Lock, Stock and Two Smoking Barrels, 1998) és a Blöff ( Snatch 2000) és a napokban a mozikban debütáló Spíler (RocknRolla 2008) rendezője Guy Ritchie, jelenleg épp a sorra következő Sherlock Homes című film munkálatain dolgozik.
Madonnát pedig a következő Louis Vuitton divat ház reklámarcának választották meg a napokban. Mark Jacobs a kreatív igazgató szerint csak Madonna képes arra, hogy bemutassa, éreztesse a tavaszi-nyári kollekció sikk-jét és érzelmi világát.
- Azt szeretném, hogy ez a reklám nagyon merész és érzelmes legyen. Ahhoz, hogy mindezt ezt elérjük és az új modellek keresettek legyenek egy tökéletes színésznőre volt szükség. Így részemről csakis Madonna jöhetett szóba. - nyilatkozta Jacobs a választás kapcsán. Ráadásul a ”Tavasz-nyár 2009”-re keresztezett reklámkampány fotográfusa, Steven Meisel, Madonna egyik régi barátja is egyben. Az első képek a legismertebb női lapokban fognak megjelenni 2009 februárjában. Mi lehetne még ennél is jobb vigasz?! Sőt, a kollekció reklámozásáért Madonna 6,5 millió Font sterlinget (közel két milliárd forint) kap. De hát, mint azt tudjuk, a pénz nem minden...
-Ácsik-
Forrás: music.km.ru