2008. július 30. | Németh Gabi
A Wrigley’s rágógumi gyártó óriáscégnek elég jól mehet a sora mostanában, mert rengeteg pénzbe kerülhet Ne-Yo, Chris Brown és a hazánkban kevésbé ismert Julianne Hough gázsija. Mindez egy reklámkampányért, ami még több pénzt húzhat ki a rágózók zsebeiből.
Leginkább Chris Brown az, aki nagyot szakíthat a bulin. Van neki egy dala, amit Forever névre kereszteltek még áprilisban. A hozzá készült klip, ha jobban megfigyeltétek már rögtön egy kis rágógumi reklámmal indul, de nem ez a lényeg. A dal refrénjében el van rejtve egy szövegrészlet, ami majd a Wrigley’s valódi reklámjában is vissza fog köszönni, és ami így hangzik: „double your pleasure, double your fun”. És, hogy miért is fontos ez a részletecske? Hát csak azért, mert a Doublemint típusú rágót fogja ezzel zeneileg aláfesteni a reklámspotban. Dupla mentol, dupla élvezet Chris Brown R’n’B sztárral.
Említettem Ne-Yo közreműködését is. Ne-Yo, polgári nevén Shaffer Chimere Smith amerikai R’n’B- és pop-énekes, valamint dalíró szintén egy külön ízt promotál: a Big Red nevet kapott nagy, vörös rágógumit, és tőle majd annyit hallhatunk, hogy „kiss a little longer”. Yo-t, szerintem bárki szívesen csókolgatná bármennyi ideig, főleg, ha ő kéri.
Julianne Hough, az amerikai countryzene üdvöskéje, akit mi még nem igazán ismerünk, szintén kapott egy saját rágót. A termék Juicy Fruit néven fut és July „the taste is gona move ya” szöveggel fogja még eladhatóbbá tenni.
Az elkészült termékeket és a kampányt kedd este (július 29.) mutatták be egy New York-i hatalmas party keretein belül a nagyérdemű közönségnek. A 30 másodperces reklámspotokat pedig pár nap múlva már mi is láthatjuk. Ha nem is a TV-ben, de a neten tuti megtalálható.
Németh Gabi
Forrás: billboard.com