2015. február 3.
Elindult a jelentkezés a burn Residency idei DJ tehetségkutató versenyére, amelyben fiatal, feltörekvő lemezlovasok kapják meg az esélyt, hogy ibizai klubok sztárjai legyenek. A burn energiaital által létrehozott programot már negyedik alkalommal rendezik meg, amelynek fődíja egy 100 000 euró értékű szerződés.
A nemzetközi tehetségkutató világhírű DJ-k, promóterek, neves producerek, hangtechnikusok és klubtulajdonosok bevonásával zajlik. A korábbi években olyan világsztárok oktatták a versenyzőket, mint például Carl Cox, Pete Tong, Avicii vagy éppen Fatboy Slim. A verseny döntője Ibizán lesz, ahova a világ számos országából érkeznek majd a jelöltek. A program része egy tíz napos ibizai mentortábor is, ami olyan értékes szakmai hátteret, tapasztalatot és kapcsolatokat jelent, amelyet kezdő DJ-ként a résztvevők máshol valószínűleg nem szerezhetnek meg.
Az idei év újdonsága, hogy az egyes országok versenyzőinek kiválasztásában nemcsak az adott ország zenei szakemberei, hanem egy központi szakmai zsűri is részt vesz. Az ibizai tábor végén a legjobb három versenyző egy-egy rezidensi pozíciót nyer a legendás party sziget kiemelkedő klubjaiban. Ezen felül a táborban mutatott teljesítmények alapján a mentorok egyiküknek megítélik a „Superstar DJ” titulust is, amely egy 100 000 euró értékű menedzsement szerződéssel jár együtt.
A jelentkezéshez egy 15-20 perces mixet kell feltölteniük a pályázóknak március 15-ig, a burn energiaital facebook oldalára. Második lépésként pedig népszerűsíteniük is kell pályázataikat, ugyanis a közönség által leadott szavazatok alapján kerülhetnek be a rangsor felső húsz százalékába (például 100 feltöltött mix közül az első 20-ba), ahonnan a központi zsűri országonként öt elődöntőst választ ki. A döntőbe egy úgynevezett virtuális mix-off eseményen keresztül vezet az út, ahol a zsűri az öt legjobb versenyzőből választja ki azt, aki Ibizára utazhat a mentor táborba és képviselheti országát a verseny további szakaszaiban.
További információk, jelentkezés, szavazás és a pontos részvételi feltételek elérhetőek a burn Facebook-oldalán.
A burn energiaital a világ 80 országában kapható, Magyarországon 2007-ben debütált. A fekete dobozon izzó lángnyelvek nemcsak egyértelműen megkülönböztetik a Coca-Cola vállalat energiaitalát, hanem sugállják a márka filozófiáját is. A burn azt a tüzet szimbolizálja, amely inspirálja és kreativitásra serkenti fogyasztóit. Hazánkban jelenleg ötféle ízben kapható. A burn Original mellett a burn Zero, a burn Blue Refresh, a 21% gyümölcs tartalmú burn Juiced és a burn Berry ízek érhetőek el a polcokon. A burn csapat tagja többek között Michelisz Norbert autóversenyző és a Hősök hip-hop formáció is.