2014. augusztus 26.
Majka számokkal bizonyította népszerűségét. Lezárult a zenész legutóbbi kampánya, amelyben szabadságharcosként küzdött az éves szabadságolások és a kikapcsolódás fontossága mellett. Az egyik legismertebb magyar szállásfoglaló oldal, a NeMaradjLe.hu az ózdi rappert kérte fel a nyári kampánya arcaként. Majka pedig beváltotta az oldal üzemeltetőinek reményeit: közösségi oldalukon megháromszorozta a napi rajongók számát és 5000 új tagot hozott.
Merész húzással megosztó személyiséget választott kampányarcaként az egyik legismertebb hazai szállásfoglaló oldal. Az aktivitás célja a szabadságolás fontosságára való felhívás volt, így vezér-egyéniségüket szabadságharcosnak nevezte ki.
A zenész beváltotta a hozzáfűzött reményeket: a szállásfoglaló honlap közösségi oldalán a napi kedvelések száma megháromszorozódott, emellett az indított nyereményjáték több mint 1500 résztvevőt vonzott, amely újabb követőket szerzett a NeMaradjLe.hu számára. A rapper közösségi oldalán közzétett utazási témájú posztok majdnem 20 000 like-ot és több mint 100 megosztást gyűjtöttek. Összességében 5000 fővel nőtt a népszerű szállásközvetítő oldal közösségi rajongótábora, amely majd 20 százalékos növekedést jelentett a három hónapos kampányidőszak alatt.
„Majkával a fiatalok célcsoportját próbáltuk elérni, amely sikerült is, látva az új like-olók korcsoportmegoszlását. Külön meglepetés volt, hogy Majka időközben az egyik legrangosabb gazdasági magazin értékmérő celeblistáján az előkelő 15. helyet foglalta el. Nagyon örülünk, hogy duplán bebizonyosodott, jól választottunk.” - nyilatkozta Szalay Ákos, a NeMaradjLe.hu marketingért felelős vezetője.
A NeMaradjLe.hu tovább folytatja harcát a pihenés fontosságáért, így hamarosan újabb szabadságharcos kap megbízást a cégtől.