3422 artistes 12339 MP3 á télécharger
Catégories
Hirdetés
Hazai

2014. július 3.

Mondd el zenével; mondd el egy Coca-Cola-val!

Copyright:

Indul a Coca-Cola „Mondd el zenével!” c. nyári kampánya, amely a tavalyi nagysikerű „neves” kampány folytatásaként ismét a fogyasztót, a személyességet és az élmények megosztását helyezi a középpontba. Az aktivitás a személynevek helyett ezúttal a márka életében eddig is nagyon jelentős zenei vonalra épít. Az ikonikus Coca-Cola logo helyett most népszerű hazai és külföldi dalszövegek kerülnek fel a címkékre.

A kampány főként a fiatalokhoz szól, akiknek a zene szinte a második anyanyelvük. Nekik gyakran a zene segít pontosabban kifejezni az érzéseiket, legyen szó a barátokkal, családdal vagy akár az idegenekkel való kapcsolattartásról. A Coca-Cola épp a fiatalok számára oly fontos kapcsolatteremtést és önkifejezést szeretné megkönnyíteni az idei „Mondd el zenével!” kampányával.

Hamarosan 35 népszerű hazai és 46 külföldi ismert dalszöveg jelenik meg a klasszikus Coca-Cola, valamint a light és zero változatok címkéin, illetve a Coca-Cola dobozokon. A teljesség igénye nélkül; Avicii, Cheryl Cole, Take That, Rihanna és Gloria Gaynor dalszövegrészleteket éppúgy találunk majd a palackokon, mint Punnany Massif, Irie Maffia, ByAlex, Tóth Gabi, Majka vagy Rapülők számokat. A népszerűségen kívül a dalok kiválasztásában a boldogság, a barátság, a szerelem és a buli kiemelt témáknak számítottak. Szempont volt az is, hogy ezek a dalok olyan érzéseket váltsanak ki, amelyeket az ember szívesen oszt meg másokkal.
 
A kampány során fokozatosan kerülnek a Coca-Cola termékeket forgalmazó helyekre a „zenés” palackok és dobozok, ám elsőként a McDonald’s éttermekben találkozhatnak vele a fogyasztók július elején, ahol a párszázas ajánlat mellé különleges papírpoharakban kaphatják a Coca-Cola üdítőt.

A tavalyihoz hasonlóan ismét lehet majd egyedi Coca-Cola-s dobozokat is készíttetni, az ország több pontján lesz lehetőség arra, hogy a dobozon lévő dalszöveggel névre szólóan lehessen üzenni.

A kampány sajátossága még a különösen erős digitális jelenlét a sayitwithasong.coke.com online központ felállításával, ahova a dobozokon és palackokon található QR-kóddal is be lehet lépni. A kód beolvasása után meghallgatható és megtekinthető a csomagoláson szereplő dal eredeti videoklipjének egy részlete, amit természetesen azonnal tovább lehet küldeni és megosztani másokkal. Az online felület több más, izgalmas alkalmazást is kínál, egyebek mellett további dalok kérhetők rajta és persze az aktuális eseményekről is tájékoztat majd.

„A Coca-Cola mindig új lehetőségeket próbál teremteni arra, hogy az emberek megéljék a boldog pillanatokat, élményeiket pedig megosszák egymással. Tavaly a leggyakoribb keresztnevekkel, idén a zenével szeretnénk elérni azt, hogy beszédbe elegyedjünk egymással, szeretnénk mindenkit arra inspirálni, hogy új módon fejezze ki magát, illetve az érzelmeit” – mondta el Ferencz Enikő, My Coke szenior aktivációs menedzser.

A Mondd el zenével! aktivitást, amely 23 európai országban egyszerre fut majd a nyáron, nálunk is széles körű reklámkampány kíséri, a klasszikus köztéri- és média-hirdetéseken kívül bulihelyek mosdójának tükrén, tányéralátéten vagy strandnyugágyon is feltűnnek majd a kampányelemek, nem beszélve a különleges, zenét lejátszó üdítő-automaták, a jukeboxok felállításáról. A kampányt ezúttal is kíséri árushelyi- és kupakpromóció.

Szólj hozzá!

Csak regisztrált és belépett felhasználóink szólhatnak hozzá. Kattints ide a belépéshez! Regisztráció itt.

2025. július 2.

A szerelem, amit mindenki keres: megérkezett a Blahalouisiana legújabb dala

Az a szerelem a címe a zenekar új, táncolható, nyári hangulatú megjelenésének, amelyben a retró fülbemászó groove-okkal, szintivel, játékos ritmusokkal és karizmatikus énekkel karöltve találkozik a modernnel. Continuer

2025. június 28.

Fend Off The Dark: Roses Of Thieves dal- és klippremier

Vadonatúj dallal és a hozzá készített videoklippel jelentkezett a Roses Of Thieves. Az ultradallamos modern rock / metalt EDM, ír kocsmapunk és folk metal elemekkel ötvöző zenekarhoz idén csatlakozott Dudás Ivett (Thy Catafalque, Tales Of Evening) énekesnő, a Fend Off The Dark már vele készült el - a dal a még formálódó második nagylemez első előfutára. Continuer

2025. június 1.

Minden eddiginél keményebben szól a The Trousers

Gőzerővel dolgozik hetedik nagylemezén a The Trousers. A budapesti garázs rock/hard rock zenekar a “Necessary Evil” címet adta a korongnak, amelyen az Artist Factoryban, az együttes korábbi dobosának és állandó stúdiósának, Cs. Szabó Zoltánnak a vezetésével munkálkodnak. Continuer

2025. május 25.

Control: megjelent Gently da Spittah új klipje

A tavasz elején megjelenő Gently da Spittah EP Körvonal Control című dalában egy lázálom elevenedik meg. Az impresszióiról, elképzeléseiről és arról beszél a szerző, hogy szerinte mire vágyik minden ember! Continuer

2025. március 6.

Korlenyomat a Honeybeast új dala, az Eladó

A dalhoz készült klipben az egyik leghíresebb magyar, Arató András, azaz Hide the Pain Harold is szerepel. Continuer

magyar | english | deutsch | espanol | francais | romana | polski | slovensky