3422 zenekar 12339 letölthető zene
Rovatok
Hirdetés
Hazai

2014. július 3.

Mondd el zenével; mondd el egy Coca-Cola-val!

Copyright:

Indul a Coca-Cola „Mondd el zenével!” c. nyári kampánya, amely a tavalyi nagysikerű „neves” kampány folytatásaként ismét a fogyasztót, a személyességet és az élmények megosztását helyezi a középpontba. Az aktivitás a személynevek helyett ezúttal a márka életében eddig is nagyon jelentős zenei vonalra épít. Az ikonikus Coca-Cola logo helyett most népszerű hazai és külföldi dalszövegek kerülnek fel a címkékre.

A kampány főként a fiatalokhoz szól, akiknek a zene szinte a második anyanyelvük. Nekik gyakran a zene segít pontosabban kifejezni az érzéseiket, legyen szó a barátokkal, családdal vagy akár az idegenekkel való kapcsolattartásról. A Coca-Cola épp a fiatalok számára oly fontos kapcsolatteremtést és önkifejezést szeretné megkönnyíteni az idei „Mondd el zenével!” kampányával.

Hamarosan 35 népszerű hazai és 46 külföldi ismert dalszöveg jelenik meg a klasszikus Coca-Cola, valamint a light és zero változatok címkéin, illetve a Coca-Cola dobozokon. A teljesség igénye nélkül; Avicii, Cheryl Cole, Take That, Rihanna és Gloria Gaynor dalszövegrészleteket éppúgy találunk majd a palackokon, mint Punnany Massif, Irie Maffia, ByAlex, Tóth Gabi, Majka vagy Rapülők számokat. A népszerűségen kívül a dalok kiválasztásában a boldogság, a barátság, a szerelem és a buli kiemelt témáknak számítottak. Szempont volt az is, hogy ezek a dalok olyan érzéseket váltsanak ki, amelyeket az ember szívesen oszt meg másokkal.
 
A kampány során fokozatosan kerülnek a Coca-Cola termékeket forgalmazó helyekre a „zenés” palackok és dobozok, ám elsőként a McDonald’s éttermekben találkozhatnak vele a fogyasztók július elején, ahol a párszázas ajánlat mellé különleges papírpoharakban kaphatják a Coca-Cola üdítőt.

A tavalyihoz hasonlóan ismét lehet majd egyedi Coca-Cola-s dobozokat is készíttetni, az ország több pontján lesz lehetőség arra, hogy a dobozon lévő dalszöveggel névre szólóan lehessen üzenni.

A kampány sajátossága még a különösen erős digitális jelenlét a sayitwithasong.coke.com online központ felállításával, ahova a dobozokon és palackokon található QR-kóddal is be lehet lépni. A kód beolvasása után meghallgatható és megtekinthető a csomagoláson szereplő dal eredeti videoklipjének egy részlete, amit természetesen azonnal tovább lehet küldeni és megosztani másokkal. Az online felület több más, izgalmas alkalmazást is kínál, egyebek mellett további dalok kérhetők rajta és persze az aktuális eseményekről is tájékoztat majd.

„A Coca-Cola mindig új lehetőségeket próbál teremteni arra, hogy az emberek megéljék a boldog pillanatokat, élményeiket pedig megosszák egymással. Tavaly a leggyakoribb keresztnevekkel, idén a zenével szeretnénk elérni azt, hogy beszédbe elegyedjünk egymással, szeretnénk mindenkit arra inspirálni, hogy új módon fejezze ki magát, illetve az érzelmeit” – mondta el Ferencz Enikő, My Coke szenior aktivációs menedzser.

A Mondd el zenével! aktivitást, amely 23 európai országban egyszerre fut majd a nyáron, nálunk is széles körű reklámkampány kíséri, a klasszikus köztéri- és média-hirdetéseken kívül bulihelyek mosdójának tükrén, tányéralátéten vagy strandnyugágyon is feltűnnek majd a kampányelemek, nem beszélve a különleges, zenét lejátszó üdítő-automaták, a jukeboxok felállításáról. A kampányt ezúttal is kíséri árushelyi- és kupakpromóció.

Szólj hozzá!

Csak regisztrált és belépett felhasználóink szólhatnak hozzá. Kattints ide a belépéshez! Regisztráció itt.

2025. január 23.

Elindult a jelentkezés a II. Carson Coma Palántaprogramra

A Carson Coma idén is elindítja Palántaprogramját, amellyel az együttes a pályakezdő zenészeket támogatja. A tavalyi sikeres évad után a pályázat idén is visszatér: a legígéretesebb anyagot beküldő zenekar egy stúdiólemeze felvételéhez használhatja fel a Palántaprogram nyereményét. Tovább

2025. január 6.

Megtekinthető az Azahriah Puskás koncertfilm

Azahriah 2024. május 24-25-26-án háromszor töltötte meg a Puskás Aréna nézőterét, ezzel ő volt az első hazai előadó, aki teltházas koncertet adott a stadionban, összesen 140.000 néző előtt. Az 'Azahriah - Puskás Aréna (Full Koncert 2024)' című koncertfilm ennek a történelmi pillanatnak az élményét foglalja össze 90 percben. A film már elérhető YouTube-on. Tovább

2024. november 27.

Megjelent a Szabó Balázs Bandája új nagylemeze

Hat év után új nagylemezzel jelentkezett a Szabó Balázs Bandája. A Keringés 12 dalt tartalmaz, köztük egy Grecsó Krisztián és egy Tóth Krisztina vers megzenésítését. Szabó Balázs szerint a korábbi albumokhoz képest bátrabb hangszerelésű és más hangulatú anyag született. A zenekar november végén 10 állomásos lemezbemutató turnéra indul, melynek kiemelt állomása Budapesten a Dürer Kert. Tovább

2024. november 25.

Azahriah, Platon Karataev és Fishing on Orfű is díjat kapott Veszprémben

November 18-20. között tizenkettedik alkalommal rendezték meg Veszprémben a Music Hungary Konferenciát & Showcase-t, amely idén minden eddigit felülmúló látogatottságot hozott. A konferenciat fő témája a „Hangnemváltás: alkalmazkodás és rock’n’roll” volt, amely azt vizsgálta, hogyan reagál a szakma az új kihívásokra, keresve - napjaink népszerű szavával - a reziliencia és a kihívásokkal való megküzdés útjait. Tovább

2024. november 20.

Így dolgozza fel a gyászt a Wellhello

Az idei utolsó, de annál fontosabb dalával jelentkezett Fluor és Diaz párosa, ami mindkettőjüknek nagyon sokat jelent. Ez a "Pályaudvar", ami ezúttal egy szívszorító utazás helyszínévé vált. Tovább

magyar | english | deutsch | espanol | francais | romana | polski | slovensky