2014. március 18.
Hosszú esztendők óta méretes ködbe burkolta magát a Dark Horses legénysége: roppant keveset tudni ugyanis a brit illetőségű formációval kapcsolatban, melynek tagjai mind szűkszavúságukkal, mind pedig zenéjük árnyékos, az éjszaka leple alatt serénykedő természetével is csak tovább sötétítik saját mítoszukat. A Brightonból kiinduló kompánia azonban még fokozottan visszahúzódó természete ellenére is képes volt egy szűk, mégis lojális rajongóbázist csábítani maga köré, ami a hivatalosan hat főt számláló társaság pikáns és szuggesztív muzikális hovatartozása alapján nem is meglepő. Április 17-én pedig Budapesten is bemutatkoznak, a Kontra Klubban.
A csapat 2012-ben, legelőször a kanadai Last Gang Records (Death From Above 1979, Crystal Castles, Metric) által megjelentetett, a Death in Vegas-ból ismerős Richard Fearless produceri felügyelete alatt készítette el Black Music című bemutatkozó anyagát. A lemez olyan ügyesen elegyítette a Cocteau Twins gótikus atmoszféráját a grafitszínű indie-pop, az elkent shoegaze és az éteri pszichedelia elemeivel, hogy Beck, a Kasabian vagy a Sigur Rós sem mehetett el a produkció mellett anélkül, hogy felkérte volna őket néhány előzenekari szereplésre.
Az évek során lassacskán kiépülő kapcsolatrendszerük pedig a közönség szemében is egyre inkább érzékelhetővé tette a zenekar tevékenységét, amely saját szerzeményei mellett nagy kedvencei (Talking Heads, The Doors) egy-egy átiratát is tartalmazza - minél alaposabb képet nyújtva ezzel a leginkább talán a Kills vagy a Dead Weather kevésbé garázsos, lebegős kistestvéreként számon tartott zenekarról.