2013. november 5.
Januártól egyszerűen csak MTV-ként üzemel tovább az Y generáció csatornája, az MTV Hungary. Változatlan műsorstruktúrával és azonos, magyar nyelvű tartalmakkal várja a nemrég új arculattal jelentkező csatorna a fiatalokat. A nézőket érintő egyetlen érzékelhető változás az amerikai premieridőpontok gyorsabb követése lesz.
A közelmúltban Magyarországon is arculati megújuláson átmenő televízió tartalmi felépítése és fókusza változatlan marad. Tehát a helyi fiatalok továbbra sem maradnak le a Geordie Shore, vagy a The Valleys – A völgylakók című provokatív realityk legújabb részeiről és az olyan tini sikersorozatokról sem, mint a Kínos. Az MTV díjátadói, a zenés EMA, a filmes Movie Awards és a videoklipeket díjazó VMA is változatlanul követhetők lesznek a csatornán. Ugyanakkor a csatorna az angol és amerikai premier dátumoktól számítva még tovább csökkenti a tartalmak magyar piacra történő lokalizálásának átfutási idejét, miközben a friss tartalomórák számát növeli.
Az MTV-t is tulajdonoló Viacom portfóliójának hazai lefedettsége a közelmúltban jelentősen növekedett Romániában és Magyarországon köszönhetően a Comedy Central, Comedy Central Extra és Nickelodeon csatornákra kiterjedő RCS/ RDS szerződésnek. Emellett a médiavállalat kínálata is bővült: 2013 októberében elindította legkisebbeknek szóló Nick Jr magyar nyelvű változatát is, a cég legújabb filmcsatornája, a Paramount Channel pedig a 2014-es év elején érkezik. Hasonló bővülésen ment keresztül a portfólió Csehországban is, ahol ennek egyenes következményeként 2014 január 1-től a Viacom közép-kelet-európai divíziója visszaveszi az MTV-t az ifjúsági csatornát jelenleg hivatalos partnerként üzemeltető CME-től.