Jackson a 70-es években nevet csinált magának, mint a Motowni Jackson Five frontembere és mint szóló előadó. Jacksonék 1975-ben elhagyták Motownt és kiadtak három albumot az Epic-en keresztül, melyek közül a legkorábbi a „Destiny” 1978-ban a 200-as Billboardon a 11 helyig csúcsosodott. Jackson tisztességes szupersztárnak bizonyult, mert első „Off the wall” szóló lemez kiadásával az Epic-nél maradt.
Amint Jackson felvette az albumot, ami 1979-ben jött ki, csapata úgy döntött, hogy a legnagyobb közönség elé tárják akik elé csak lehetséges.
Mindegyikünk esze azon járt, hogy ezt a zenét a tömegeknek csináljuk, és a nagykép egy kis része az a cél, hogy a kiadót rábírjuk, fordítson hátat a piacnak és promótálja a lemezt a világpiacnak” mondja Ron Weisner, aki társmenedzsere volt Jacksonnak Feddy DeMannal az idő tájt. „Ha egy fekete előadó voltál, akkor egy fekete zenei divízióhoz kerültél, és ez azt jelentette, hogy a marketing kampány kilövellése csak az ébenfekete fa irányába menetelhetett. A mi hozzáállásunk viszont az volt, ’Hagyjuk, hogy a közönség döntsön – ne csak a fekete piac felé prezentáljuk a dalokat.’
Attól kezdve viszont, hogy az Epic pop és R&B promóter csapata meghallotta a „Don’t Stop 'Til You Get Enough," az album nyitószámát és énekesét, tudták, hogy egy ász van a kezükben, emlékezik vissza korábbi Nyugati parti regionális városi promociós menedzser, Maurice Warfield. Szóval meglépték a példanélkülit azáltal, hogy egy időben elkezdtük promotálni a számot mind az R&B mind a pop rádiók felé.
„Ez nem a szokásos volt” állítja Warfield a városi rádiótól.
A „Don’t Stop” 1979 Július 28-án debütált és Jackson első No. 1 es R&B és pop kislemeze lett, mint szóló előadó, az 1972-es „Ben” slágere óta. Ezt követte novemberben a második No. 1 R&B és pop kislemez, „Rock With You”, majd az album címadó dala és „She’s Out of My Life.”
„Az ’Off the Wall’ valami olyat nyitott meg a rádióknál, amit soha nem zártak be többet,” állítja Weisner. „A falak már leomlottak mire a ’Thrillerhez’ értünk”
A várva várt Ed Sheeran visszatért vadonatúj felvételével, melynek múzsája a perzsa nyelv és a keleti hangszerekből kinyert egzotikus hangzás. Ehhez illően egy nem szokványos dalcímet, az „Azizam”-ot választotta, mely magyarul annyit tesz „drágám”. Tovább
Megjelent a többszörös platinalemezes popszenzáció, a nemzetközi slágerlistákon és a TikTokon is taroló Tate McRae várva várt harmadik albuma, a "So Close To What". Tovább
A brit elektronikus zenei titán, Joy Orbison az underground rap ikon, Joe James oldalán adta ki legújabb felvételét "bastard" címmel az XL Recordings égisze alatt. A trackben a két egymást rokonléleknek tartó alkotó sajátos zenei világai egyesülnek. Tovább
Charli XCX tavaly indította el a BRAT-mozgalmat, mely teljességgel megragadta a kulturális korszellemet, és a nyár egyik legfelkapottabb elektronikus zenei kiadványa lett. Tovább
2025. február 28-án érkezik a DARKSIDE harmadik, "Nothing" című lemeze, melyet a "Graucha Max" és a frissen megjelent "S.N.C" című dalokkal vezetnek fel a srácok. Nicolas Jaar és Dave Harrington kísérletező elektronikus zenei duójához immár csatlakozott régi barátjuk és visszatérő közreműködőjük, Tlacael Esparza dobos és hangszertervező is. A megújult felállású formáció márciusban 11 év után ismét turnézni fog Észak-Amerikában - többek között Brooklyn, Seattle, Toronto és a Coachella fesztivál színpadait ejtik majd útba. Tovább