3423 zenekar 12355 letölthető zene
Rovatok
Hirdetés
Hazai

2024. június 11.

Mindenhol igyunk felelősen!

Copyright:

Két éve a bulikra, fesztiválokra koncentráltak, most a sportesemények szurkolóinak üzennek a Magyar Szeszipari Szövetség és a Terméktanács arról, hogy figyeljünk a mértékletes italfogyasztásra. Nyáron az EB és az Olimpia adnak alkalmat arra, hogy összegyűljünk, iszogassunk, szurkoljunk, örüljünk, szomorkodjunk, ünnepeljünk, bulizzunk – de ezek közben is fontos a fair játék, felelős italozás – ahogy a kampányüzenetek jelzik.

A kampány júniusban a labdarúgó Eb mérkőzésekkel egy időben indul és a nyári olimpiai játékok időszakában folytatódik. A közösségi média felületeken #fairjáték #felelősitalozás hashtagekkel ellátott üzenetekkel találkozhatnak a követők. A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács honlapján, az italmérték.hu-n, valamint Instagram és Facebook oldalán különböző edukációs tartalmakat ismerhetnek meg a fiatalok, az együttműködő véleményvezérek pedig a Fair játék, felelős italozás témáját körüljárva buzdítják követőiket, hogy ők is megosszák saját, felelős alkoholfogyasztást népszerűsítő posztjaikat.

Miskovits Marci, a kampány nagykövete és a szövetség partnere már ez előző kampány során is több fesztiválra és koncertre is kilátogatott, ahol az ott bulizó fiatalokkal beszélgetett és megfontolandó javaslatokat adott a felelős alkoholfogyasztás kapcsán. Idén nyáron nagy tömegeket vonzó sportközvetítéseken készít interjúkat az ott szurkolókkal, hogy elősegítse a párbeszéd kialakulását a felelős italozásról. Az MSZSZT célja, hogy a fiatalok saját stílusukban, az általuk követett csatornákon, könnyen befogadható, aktuális, ugyanakkor edukatív tartalmakkal találkozhassanak.

A „Fair játék, felelős italozás” kampány posztjai 2024. június elejétől augusztus végéig jelennek meg a közösségi médiában a #fairjáték #felelősitalozás hashtagekkel. Érdemes megfogadni őket, legyen akármilyen nagy a szurkolói öröm-bánat, vagy épp az ünnep, party!

Szólj hozzá!

Csak regisztrált és belépett felhasználóink szólhatnak hozzá. Kattints ide a belépéshez! Regisztráció itt.

2024. október 6.

A Rapülők újra megjelenik bakeliten

EGY NAGY KEDVENC ÚJRA VINYLEN! A Rapülők ikonikus albuma több, mint 30 év után újra kapható lesz bakeliten 2024. október 25-én. Tovább

2024. október 5.

Megjelent a Hangfoglaló Program Induló előadói pályázati felhívása

Megjelent az NKA Hangfoglaló Könnyűzene Támogató Program Kollégium Induló előadói pályázati felhívása. Tovább

2024. szeptember 19.

Pincemagányból a tengerbe – tízéves az Anton Vezuv bemutatkozó lemeze

Tízéves az Anton Vezuv zenekar bemutatkozó albuma, az Into the Sea. A kerek évfordulót egy különleges hangfelvétellel ünneplik: előkerültek a debütáló nagylemez 20 évvel ezelőtti első demófelvételei, ezek Cellar Light Demos címmel már elérhetők a Spotify-on és a többi ismert streamingszolgáltatónál, valamint limitált példányszámban magnókazettán is beszerezhetők. Tovább

2024. szeptember 2.

BSW és ByeAlex közös dala

A Lidokain az egyre személytelenebb és ridegebb kapcsolatokra reflektál. A dal három részre épül, mindegyikben egy nő életét kísérhetjük nyomon. Először húsz-, aztán harminc-, majd negyveneséven jelenik meg a sorokban, miközben kirajzolódik előttünk egy céltalan, magányos élet. Tovább

2024. augusztus 28.

Nyáresték, összeülések, meccsnézések, bulik: így ittak a fiatalok idén nyáron

Van persze, aki szerint „kismértékben gyógyszer, nagymértékben orvosság”, de a többség tudatos marad és „meg is szokott állni” egy-két italnál – derül ki a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idei nyári kampánya, a „Fair játék, felelős italozás” részeként készített tartalmakban szereplő megszólalásokból, azokra érkezett kommentekből. Ahogy azt is megtudhattuk a sportközvetítést nézők, este együtt iszogatni kiülős fiatalok visszajelzéseiből, hogy idén nyáron leginkább a koktélok nyertek teret: fő kedvencek a gin-tonic, az aperitíves, vermutos, prosecco-s keverékek, és a klasszikusok: a (kézműves) sör, a fröccs, és az üdítőkkel felfrissített rövidek. A megkérdezettek szerint a lényeg: a társaság. Az alkohol inkább mellékszereplő. A kampányban  Miskovits Marci, Viczián Viktória és Horváth Balázs tartalomgyártók is közreműködésükkel támogatták a felelős italozás sikerességét idén nyáron. Tovább

magyar | english | deutsch | espanol | francais | romana | polski | slovensky