3423 zenekar 12355 letölthető zene
Rovatok
Hirdetés
Hazai

2014. április 25.

Tóth Gabi énekli a Coca-Cola foci-vb dalát

Copyright:

A Coca-Cola Vállalat történetének egyik legnagyobb szabású vb kampányába kezdett. A cél: meghívni a világot a futball közös ünneplésére. A kampány alatt a Coca-Cola páratlan hozzáférést, részvételt és kapcsolatteremtési lehetőséget szeretne biztosítani azért, hogy mindenki számára elérhető legyen a világbajnokság. Ebbe Magyarország is bekapcsolódik a kampánydal Tóth Gabival felvett hazai verziójával, továbbá minden idők legnagyobb fotómozaikjával, a Happiness Flaggel és az “Add tovább a mozgás örömét!” c. promóciós nyereményjátékkal.

“A foci talán az egyik legnépszerűbb csapatjáték a világon. Igazi összetartó erő, ami szurkolókat, sőt egy-egy torna idején egész nemzeteket képes egybekovácsolni társadalmi és szociális különbségek nélkül. Az idei vb kampányunkban erre építünk, és aktivitásainkkal magunk is a kapcsolatteremtést, az összetartozást és a közös, örömteli pillanatok átélését kívánjuk elősegíteni” – mondta Ferencz Enikő, My Coke szenior marketing aktivációs menedzser.

A “Miénk a világ” című szerzemény lett a Coca-Cola vb-re készült, hivatalos kampánydala, amelyet az eredeti verzióban a brazil származású, amerikai X-Faktor döntős David Correy énekel. Több országban azonban saját feldolgozás is készül egy népszerű, helyi énekessel. A Coca-Cola Magyarországon Tóth Gabit kérte fel a duettre, mert az énekesnő személyiségével és temperamentumával jól képviseli azt a fiatalosságot és lendületet, amit a sport és a foci világbajnokság jelent. A Coca-Cola vb-dala felkerül a repertoárjába, és nemcsak a zenei rádiócsatornákon, hanem a Tóth Gabi-koncerteken is hallhatja majd a közönség.

A Coca-Cola a világ minden focirajongójának lehetőséget ad arra, hogy részese legyen az eddigi legnagyobb fotómozaiknak, így demonstrálva a futball erejét, ami összehozza az embereket. Az úgynevezett Happiness Flaget a világ minden tájáról küldött fotókból hozzák létre digitálisan és azt le is gyártják. A 67mx45m-esre tervezett igazi zászlót a világbajnokság kezdőmeccse előtt 65 ezer szurkoló láthatja élőben a pályán június 12-én Brazíliában. Természetesen a hazai focirajongók is feltölthetik képeiket #vbzaszlo hashtaggel a Coca-Cola Facebook oldalára, Instagramra, Twitterre, illetve e-mailben is elküldhetik a vbzaszlo@coca-cola.com címre a „Told a képed Brazíliába” elnevezésű akcióban. Aki ezt május 10-ig megteszi, annak fotója jó eséllyel rákerül a nyitómeccs előtt kiterített hatalmas zászlóra. Az interaktív digitális felületen pedig mindenkinek lehetősége lesz megkeresni a saját fotóját és megosztani azt másokkal a kampány végéig. Magyarország egy saját Happiness Flaget is fog készíteni, a hazánkból beérkezett képeket egy építési hálóra teszik majd ki egy budapesti helyszínen.

A kampányt, az “Add tovább a mozgás örömét” c. nagyszabású promóciós nyereményjáték egészíti ki, amelyben a Coca-Cola terméket vásárlók vehetnek részt. Igazán izgalmas azonban majd a nyeremények utóélete lesz, ugyanis minden nyertes két egyforma ajándékot kap. Egyet maguknak tartanak meg, egyet pedig jótékonysági célra ajánlanak fel a KézenFogva Alapítványnak, a Magyar Paralimpiai Bizottságnak, a Magyar Speciális Olimpia Szövetségnek, a Magyar Szabadidősport Szövetségnek, a Magyar Vöröskeresztnek, a Magyarországi Éjféli Sportbajnokság Egyesületnek, a Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítványnak vagy a Suhanj! Alapítványnak. Az akció ideje alatt naponta 100 + 100 focilabdát, 8 + 8 sportszer-utalványt és csócsót, valamint fődíjként vásárlási utalvánnyal együtt 1 + 1 autót sorsolnak ki.

A kampányt a nézettebb hazai csatornákon futó tévéreklámok kísérik.

A Coca-Cola 1974 óta tart fent kapcsolatot a FIFÁ-val, 1978 óta pedig hivatalos szponzora a FIFA Labdarúgó-világbajnokságoknak™. A Coca-Cola 1950 óta rendelkezik stadionreklámmal minden FIFA Labdarúgó-világbajnokságon™ és régóta minden szinten támogatja a futballt.

Szólj hozzá!

Csak regisztrált és belépett felhasználóink szólhatnak hozzá. Kattints ide a belépéshez! Regisztráció itt.

2024. március 27.

Az Irie Maffia zenekar új dallal és klippel jelentkezett

Az Irie Maffia márciusban jelentette meg ’Mellettem’ című új kiadványát, ami több szempontból is formabontó a zenekar életében. Tovább

2024. március 7.

AWS videoklip premier

Megjelent a negyedik single az AWS új, májusban érkező, ebben a felállásban első lemezéről melynek címe Fények Nélkül. Tokay Péterrel forgatott a zenekar videoklipet a dalhoz. Tovább

2024. február 28.

A vonatos utazások, a nyár himnuszát szállította le Volosinovszky György és a BELMONDO

2023. novemberében jelent meg a Belmondo legújabb albuma Királyok kutyái címmel, amelyen az utóbbi két-három év Czutor szerzeményeit és négy vadonatúj dalt hallhat a nagyérdemű. Tovább

2024. február 8.

Huszonhét másodpercnyi ironikus társadalomkritika a Junkiestól

A dal egy görbe tükör, kritika a világunk figyelemhiányos viselkedésére, koncentrációs zavaraira. - Junkies. Tovább

2024. február 8.

Nyers, őszinte képek fűszerezik az Anyu ez hangos újdonságát

Új dallal jelentkezik a 2020 óta aktív Anyu ez hangos. A formáció magyar nyelven, pop-rock stílusban alkot, és olyanok erősítik, mint Potyka Tamás (ének), Siffel István (gitár),  Bozsóki Márk (basszusgitár), valamint Domokos Miklós (dob). A csapat korábban olyan dalokkal jött elő, mint a „Popkirály”, a „Hős”, a „Legnagyobb ellenségem”, a "Z generáció", a "Már nem", a Nem vagyok jó", vagy éppen a "Jobb volt nélküled". Tovább

magyar | english | deutsch | espanol | francais | romana | polski | slovensky