3422 trupă 12339 MP3 a descărca
Categorie
Hirdetés
Hazai

2014. április 25.

Tóth Gabi énekli a Coca-Cola foci-vb dalát

Copyright:

A Coca-Cola Vállalat történetének egyik legnagyobb szabású vb kampányába kezdett. A cél: meghívni a világot a futball közös ünneplésére. A kampány alatt a Coca-Cola páratlan hozzáférést, részvételt és kapcsolatteremtési lehetőséget szeretne biztosítani azért, hogy mindenki számára elérhető legyen a világbajnokság. Ebbe Magyarország is bekapcsolódik a kampánydal Tóth Gabival felvett hazai verziójával, továbbá minden idők legnagyobb fotómozaikjával, a Happiness Flaggel és az “Add tovább a mozgás örömét!” c. promóciós nyereményjátékkal.

“A foci talán az egyik legnépszerűbb csapatjáték a világon. Igazi összetartó erő, ami szurkolókat, sőt egy-egy torna idején egész nemzeteket képes egybekovácsolni társadalmi és szociális különbségek nélkül. Az idei vb kampányunkban erre építünk, és aktivitásainkkal magunk is a kapcsolatteremtést, az összetartozást és a közös, örömteli pillanatok átélését kívánjuk elősegíteni” – mondta Ferencz Enikő, My Coke szenior marketing aktivációs menedzser.

A “Miénk a világ” című szerzemény lett a Coca-Cola vb-re készült, hivatalos kampánydala, amelyet az eredeti verzióban a brazil származású, amerikai X-Faktor döntős David Correy énekel. Több országban azonban saját feldolgozás is készül egy népszerű, helyi énekessel. A Coca-Cola Magyarországon Tóth Gabit kérte fel a duettre, mert az énekesnő személyiségével és temperamentumával jól képviseli azt a fiatalosságot és lendületet, amit a sport és a foci világbajnokság jelent. A Coca-Cola vb-dala felkerül a repertoárjába, és nemcsak a zenei rádiócsatornákon, hanem a Tóth Gabi-koncerteken is hallhatja majd a közönség.

A Coca-Cola a világ minden focirajongójának lehetőséget ad arra, hogy részese legyen az eddigi legnagyobb fotómozaiknak, így demonstrálva a futball erejét, ami összehozza az embereket. Az úgynevezett Happiness Flaget a világ minden tájáról küldött fotókból hozzák létre digitálisan és azt le is gyártják. A 67mx45m-esre tervezett igazi zászlót a világbajnokság kezdőmeccse előtt 65 ezer szurkoló láthatja élőben a pályán június 12-én Brazíliában. Természetesen a hazai focirajongók is feltölthetik képeiket #vbzaszlo hashtaggel a Coca-Cola Facebook oldalára, Instagramra, Twitterre, illetve e-mailben is elküldhetik a vbzaszlo@coca-cola.com címre a „Told a képed Brazíliába” elnevezésű akcióban. Aki ezt május 10-ig megteszi, annak fotója jó eséllyel rákerül a nyitómeccs előtt kiterített hatalmas zászlóra. Az interaktív digitális felületen pedig mindenkinek lehetősége lesz megkeresni a saját fotóját és megosztani azt másokkal a kampány végéig. Magyarország egy saját Happiness Flaget is fog készíteni, a hazánkból beérkezett képeket egy építési hálóra teszik majd ki egy budapesti helyszínen.

A kampányt, az “Add tovább a mozgás örömét” c. nagyszabású promóciós nyereményjáték egészíti ki, amelyben a Coca-Cola terméket vásárlók vehetnek részt. Igazán izgalmas azonban majd a nyeremények utóélete lesz, ugyanis minden nyertes két egyforma ajándékot kap. Egyet maguknak tartanak meg, egyet pedig jótékonysági célra ajánlanak fel a KézenFogva Alapítványnak, a Magyar Paralimpiai Bizottságnak, a Magyar Speciális Olimpia Szövetségnek, a Magyar Szabadidősport Szövetségnek, a Magyar Vöröskeresztnek, a Magyarországi Éjféli Sportbajnokság Egyesületnek, a Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítványnak vagy a Suhanj! Alapítványnak. Az akció ideje alatt naponta 100 + 100 focilabdát, 8 + 8 sportszer-utalványt és csócsót, valamint fődíjként vásárlási utalvánnyal együtt 1 + 1 autót sorsolnak ki.

A kampányt a nézettebb hazai csatornákon futó tévéreklámok kísérik.

A Coca-Cola 1974 óta tart fent kapcsolatot a FIFÁ-val, 1978 óta pedig hivatalos szponzora a FIFA Labdarúgó-világbajnokságoknak™. A Coca-Cola 1950 óta rendelkezik stadionreklámmal minden FIFA Labdarúgó-világbajnokságon™ és régóta minden szinten támogatja a futballt.

Szólj hozzá!

Csak regisztrált és belépett felhasználóink szólhatnak hozzá. Kattints ide a belépéshez! Regisztráció itt.

2025. augusztus 31.

Itt a vadiúj Sisi-dal Budapest Parkos gigje előtt

Augusztusra igazi zenei sűrítmény érkezett Sisitől: „Civil Nihil” címmel megjelent legújabb száma, amely egy koszos, sötét boom-bap agymenés, mindenféle sablon és sample nélkül. A dal Varga Tamás, alias WaTa produceri hozzájárulásával született meg. A két alkotó régóta állandó zenei társai egymásnak, és most újra szintet léptek. Ráadásul Sisi visszatért klipet forgatni a Budapest Parkba „Anya mondd meg” című bangere óta először. A continua

2025. augusztus 30.

Részeg az út! - neten a Cowboys slágere!

Felpezsdítette a kis település életét a Cowboys, akik első saját daluk klipjét Részeg az út címmel forgatták, amely elképesztő nézettségével szinte azonnal felrobbantotta a netet. A tavaly alakult formáció egyébként is felforgatta a mulatós műfajt egyedi stílusával, amelyben a country-t és a mulatóst elegyítették. A continua

2025. augusztus 28.

Szekeres András: A kedvenc 10 - Előrendelhető az album!

A kedvenc 10 címmel szerzői albummal jelentkezik Szekeres András. A Junkies frontembere 10 dalt gyűjtött össze eddigi életművéből, és régi barátja, alkotótársa Tempfli Erik segítségével közösen egy több évtizedet átölelő válogatáslemezt állított össze. A continua

2025. augusztus 25.

Megjelent DESH és Young Fly új slágere az OHMAMMA!

A DESH és Young Fly duó ismét igazi nyári slágerrel jelentkezik: itt az OHMAMMA! Hallgassátok és nézzétek meg a hozzá készült igazi nyári videóklipet is! A continua

2025. augusztus 24.

Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje

A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb hazai fejezetében Dzsúdló, azaz Juhász Marci áll a reflektorfényben. A Borsod megyei kisfaluból induló, mára a Z-generáció egyik legnépszerűbb előadójává vált zenész nem csupán a zenei toplistákon, de a hazai koncertéletben is meghatározó szereplő. A continua

magyar | english | deutsch | espanol | francais | romana | polski | slovensky