Elérkezett a várva-várt pillanat! Itt a MyMusic-on tekinthetitek meg először a négy év után visszatérő Eleven Hold legújabb klipjét, amit a „Mi az ami” című számukhoz készítettek. Az anyagnak nem csak ez a különlegessége, mivel itt mutatkozik be először a csapat „új” énekese, Moller Zsolt. Nézzétek!
Nemrég már bővebben beszámoltunk arról, hogy az Eleven Hold új klippel és lemezzel is jelentkezik. Előbbi bemutatása pedig éppen most történik. A videó szép és letisztult, mondhatni imidzs klip, főszereplője pedig Moller Zsolt, aki két éve tölti be a zenekarnál az énekesi pozíciót. A számot egyébként a 4! című albumon találhatjátok, amit mi ezúton is ajánlunk sok szeretettel.
A klip rendezője Herkó Attila volt, az operatőr Schmidt Alfréd. Az animációs munkálatokat Miklósy Zoltán, Reichardt Péter végezte, amíg a producerek Hamza Károly és Csoki voltak. Az executive producer nem más, mint Stötzer Gábor.
Tízéves az Anton Vezuv zenekar bemutatkozó albuma, az Into the Sea. A kerek évfordulót egy különleges hangfelvétellel ünneplik: előkerültek a debütáló nagylemez 20 évvel ezelőtti első demófelvételei, ezek Cellar Light Demos címmel már elérhetők a Spotify-on és a többi ismert streamingszolgáltatónál, valamint limitált példányszámban magnókazettán is beszerezhetők. Tovább
A Lidokain az egyre személytelenebb és ridegebb kapcsolatokra reflektál. A dal három részre épül, mindegyikben egy nő életét kísérhetjük nyomon. Először húsz-, aztán harminc-, majd negyveneséven jelenik meg a sorokban, miközben kirajzolódik előttünk egy céltalan, magányos élet. Tovább
Van persze, aki szerint „kismértékben gyógyszer, nagymértékben orvosság”, de a többség tudatos marad és „meg is szokott állni” egy-két italnál – derül ki a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idei nyári kampánya, a „Fair játék, felelős italozás” részeként készített tartalmakban szereplő megszólalásokból, azokra érkezett kommentekből. Ahogy azt is megtudhattuk a sportközvetítést nézők, este együtt iszogatni kiülős fiatalok visszajelzéseiből, hogy idén nyáron leginkább a koktélok nyertek teret: fő kedvencek a gin-tonic, az aperitíves, vermutos, prosecco-s keverékek, és a klasszikusok: a (kézműves) sör, a fröccs, és az üdítőkkel felfrissített rövidek. A megkérdezettek szerint a lényeg: a társaság. Az alkohol inkább mellékszereplő. A kampányban Miskovits Marci, Viczián Viktória és Horváth Balázs tartalomgyártók is közreműködésükkel támogatták a felelős italozás sikerességét idén nyáron. Tovább