2010. február 26.
A napokban nyilvánosságra hozott adatok szerint, a Juventus Reggel a leghallgatottabb rádióműsor Budapesten, Miskolcon és Békéscsabán. A fővárosban és a békési megyeszékhelyen pedig a leghallgatottabb rádió is.
Ipsos/GFK közvélemény kutatócég adatai szerint januárban egy átlagos napon a 15 évnél idősebb korcsoportban 16,1% hallgatta a Juventus Rádiót, megelőzve a második helyezett, 11%-os Calss FM-et.
A 25-45 évesek aránya ugyanitt 14,7%, míg a Class Fm-nél ez csak 9,9% . Egy átlagos napon a Juventus Rádiót a budapestiek 200 percig hallgatják (több mint 3 óra), addig a Class FM-et mindössze 129 percig.
A reggeli műsorsávban (reggel 6 és 10 óra között) a fővárosban és Pest megyében, a hallgatók 10,8 %-a választotta a Juventus Reggelt, amíg a Balázs féle Moring Showt 9%, ettől lemaradva a Bumeráng 5,7 %-ot ért el. Ez azt jelenti, hogy a Juventus Reggelt majd kétszer annyian hallgatják, mint a Bochkorékat.
Bolla Zsolt a Juventus programigazgatója szerint bevált az stratégia, hogy a Danubius és a Sláger megszűnésével a két nagy rádiótól elpártoló, zenére éhes közönséget célozták meg.
Természetesen a rádiós piac még átalakulóban van, a végleges sorrendhez még több hónapra van szükség.