Cím | Dátum | |
---|---|---|
Elindul a #mertkelladal kampányA könnyűzenei szakma összefogására és a magyar könnyűzenét szeretők segítségére és támogatására számít a #mertkelladal kampány. Tudatos zenefogyasztással, több magyar dal hallgatásával és lejátszásával plusz költségek nélkül lehet támogatni és segíteni a magyar könnyűzenét ebben a nehéz helyzetben. Tovább |
2020. március 29. Hazai |
|
Megállíthatatlan új kislemezével a Belau!A Belau Kedves Péter és Buzás Krisztián által alkotott elektronikus zenei produkció, amely egyre látványosabb hazai és nemzetközi sikereket könyvelhet el magának 2015-ös megalakulása óta. Tovább |
2019. július 21. Hazai |
|
Legyen ünnep Freddie-vel idén karácsonykorTárd ki a szíved címmel érkezik november 16-án Fehérvári Gábor Alfréd, művésznevén Freddie, valamint a Coca-Cola Magyarország közös dala, melyet szeretettel ajánlunk a lassan elkezdődő készülődéshez, a meglepetések beszerzéséhez, a karácsonyfa-díszítéshez, az ajándékcsomagoláshoz, otthonunk karácsonyi díszbe öltöztetéséhez, az ünnepi menü elkészítéséhez, a nagy lakomákhoz, és a további meghitt pillanatokhoz egyaránt. Az idei, Freddie stílusát és zenei világát képviselő dal a 2016-os karácsonyi szám újragondolt változata. Tovább |
2017. november 21. Hazai |
|
Majka megéri a pénzét!Majka számokkal bizonyította népszerűségét. Lezárult a zenész legutóbbi kampánya, amelyben szabadságharcosként küzdött az éves szabadságolások és a kikapcsolódás fontossága mellett. Az egyik legismertebb magyar szállásfoglaló oldal, a NeMaradjLe.hu az ózdi rappert kérte fel a nyári kampánya arcaként. Majka pedig beváltotta az oldal üzemeltetőinek reményeit: közösségi oldalukon megháromszorozta a napi rajongók számát és 5000 új tagot hozott. Tovább |
2014. augusztus 26. Hazai |
|
Mondd el zenével; mondd el egy Coca-Cola-val!Indul a Coca-Cola „Mondd el zenével!” c. nyári kampánya, amely a tavalyi nagysikerű „neves” kampány folytatásaként ismét a fogyasztót, a személyességet és az élmények megosztását helyezi a középpontba. Az aktivitás a személynevek helyett ezúttal a márka életében eddig is nagyon jelentős zenei vonalra épít. Az ikonikus Coca-Cola logo helyett most népszerű hazai és külföldi dalszövegek kerülnek fel a címkékre. Tovább |
2014. július 3. Hazai |
|
Music FM: Igazi férfi nem vásárol nőt!“Adjátok vissza lányainkat” - ezt követelik a világ minden táján hírességek és civilek az április 14-én, Nigériában elrabolt diáklányok ügyében. Az emberrablás és emberkereskedelem elleni nemzetközi kampányhoz – Magyarországon elsőként – a 89.5 Music FM is csatlakozott. Tovább |
2014. május 20. Hazai |
|
Janelle Monáe énekel a futballkampánybanA Grammy-jelölt énekesnő David Bowie ikonikus „Heroes” című felvételét gondolta újra a Now Is What You Make It elnevezésű reklámfilmhez. A Monáe féle interpretáció itt hallgatható meg, a Pepsi (egyébként interaktív) videóját pedig itt lehet megnézni. Tovább |
2014. április 14. Külföldi |
|
Pneumobil beharangozó kampány az Animal Cannibals együttessel2012. december 5-én a jövő májusi Pneumobil verseny szervező és egyben forgató csoportja, Budapestre látogat azért, hogy a versenyt megelőző időszakot egy felejthetetlen partival tegye emlékezetessé. A kampány keretén belül a verseny stábja az Óbudai Egyetem Bánki Donát Karát is útba ejti, hogy az Animal Cannibals együttessel karöltve, egy-egy klipforgatással egybekötött, pörgős Garázsbulit szervezzen. Tovább |
2012. december 3. Hazai |
|
Pokorny Lia példaképeket keresNagyszabású kampányt indít a Beck’s annak érdekében, hogy megtalálja Magyarország három legtehetségesebb fiatalját, illetve fiatalokból álló csoportját. A szervezők 50 jelöltet - többek közt fotóst, divattervezőt, olimpikon szörföst, rendezőt - kértek fel a Different By Choice Award elnevezésű megmérettetésre, rájuk szavazhat a nagyközönség a lent feltüntetett oldalon. A verseny hitelességét védnökök szavatolják, például Pokorny Lia színésznő és Lévai Balázs televíziós szakember. Tovább |
2010. május 27. Hazai |