3427 zenekar 12457 letölthető zene
Hirdetés
Hegyalja 2013

2013. július 3. | Ági

Hegyalja fesztivál pro és kontra - összefoglaló

Copyright:

Összességében jól éreztem magam a Hegyalja fesztiválon eltöltött három nap alatt, de ez nem a szervezőknek, sokkal inkább a jó társaságnak köszönhető. A rendezvény nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Nem értettem, miért kellett átrendezni a színpadokat, amikor így sokkal kisebb lett a szabad tér.

A kempingben is kevesebb férőhely volt. a tavalyi helyszín nem csak szebb volt, sokkal nagyobb is. Az is nevetséges, hogy minden kapuhoz állítottak 3 marcona őrt. Miért nem elég csak a kemping vagy a fesztivál bejáratánál átnézni a csomagot, mi értelme van, hogy kétszer is átkutatnak?

A legnagyobb problémát az eső okozta. A zord időjárásról nem tehetnek a szervezők, viszont legalább a nagyszínpad elé lerakhattak volna járólapokat, hogy ne süppedjünk bokáig a sárba. A korai kezdés, valamint a konkurens fesztiválok miatt ráaádsul sokkal kevesebb látogatója volt idén a Hegynek, mint az előző években.

Pozitívum, hogy évről-évre egyre változatosabb programok várják a hegylakókat. A különböző szervezetek rengeteg ajándékkal kedveskednek nekünk. Az étel-ital árak nem emelkednek, fesztiválhoz képest egyáltalán nem drágák. Nem csak hangoztatják, de egyre nagyobb figyelmet szentelnek a környezetvédelemnek, idén szelektív hulladékgyűjtőket is találtunk a civil sátrak mellett. A félárú vonat jegy is sokat könnyít az anyagi terheken.

Meglepő volt számomra, hogy hétvégére milyen kevés külföldi fellépőt hívtak. Az egyetlen húzónév gyakorlatilag a Scooter volt, ami miatt nem hiszem, hogy sokan kifizették a belépőt. További hiba, hogy rengetegszer volt csúszás a programban és éppen a jó szerencsén múlt, hogy erről tudomást szereztünk.

Sajnos, ami a fesztivált illeti, több negatívumot tudok felsorolni, mint jót. Attól függetlenül, hogy csalódtam a szervezésben, felejthetetlen élményekkel, új barátokkal gazdagodtam és talán ez a fontosabb. A korábbi beszámolókból kiderült, hogy voltak jó koncertek, vicces szituációk, bolondos fesztiválozók, akik miatt érdemes volt átvészelni a 3 napig tartó esőzést is.

Ági

Szólj hozzá!

Csak regisztrált és belépett felhasználóink szólhatnak hozzá. Kattints ide a belépéshez! Regisztráció itt.

2013. július 3.

Utolsó nap a Hegyalja fesztiválon

A szombat délelőtt is pillanatok alatt elröpült, aminek azért örültem, mert már nagyon vártam az esti koncerteket. Kora délután néhány barátommal felfedezőútra indultunk, szétnéztünk a civil utcában. Először a katonai bázisra látogattunk el, ahol a bátor jelentkezők erőnléti próbán vehettek részt. Az akadálypályán csak a legerősebbek tudtak végigmenni. A kúszás, ugrálás, fekvőtámaszok sora után ajándékcsomagot nyertek a legügyesebbek. Tovább

Az Anti-Flag emlékezetes koncerttel ajándékozta meg rajongóit

A Junkies után a Borsodi Malátabár felé vettem az irányt, ahol épp az Ivan and The Parazol hangolt. A fiatal zenészekből álló csapat 2010-ben alakult. Stílusukat a 60-as, 70-es évek rockzenéje határozza meg. Nagyon örültem, hogy a budapesti csapat is fellép a fesztiválon, hiszen már régóta szerettem volna őket élőben hallani. Tovább

2013. július 3.

Mivel volt érdemes eltölteni a délelőttöt Hegyalján?

A fesztivál második napja mindenkinek hasonlóan indult: másnaposan, éhesen, sárosan. Jókedvemet azonban a borongós időjárás se vehette el. Reggel gyors bevásárlás a közeli Coop üzletben, majd irány egyik barátom nyaralója, ahol a viharvert csapat lezuhanyozhatott, kényelmesen eltölthette a napot. Négy óra tájt csörgött a telefonom, Andris barátom hívott, mert úgy döntött, korábban hazautazik. Számára véget ért a fesztivál, mert nem kíváncsi a további fellépőkre. Ezzel a döntéssel nem volt egyedül, annak ellenére, hogy közeledik a hétvége, több ember igyekezett kifelé, mint ahányan jegyet váltottak. Tovább

Felejthetetlen koncertet adott a Skindred és a Down a Hegyalja Fesztiválon

A csütörtöki napon az eső nem csak ezért jelentett problémát, mert így lemaradtam a The Devil Wears Prada koncertjéről: a hosszas felhőszakadás után hatalmas sártenger keletkezett, melyre a jelek szerint a szervezők se számítottak. Ha a kempingben nem is, legalább a nagyobb színpadok előtt lerakhattak volna néhány járólapot, sok kellemetlenségtől kímélték volna meg a közönséget. A cipőm egész este bokáig merült a sárban, többen elcsúsztak a megázott talajon. Tudom, hogy egy fesztiválon semmi se számít, de egy ilyen negatív tényező gyorsan rányomja bélyegét a hangulatra. Tovább

2013. július 2.

Fish után özönvíz a Hegyalja fesztiválon

A Fish koncert fél7-kor kezdődött, a fennmaradó időben gyors körsétát tettem. A rutinos fesztiválozók megmutatták hol érdemes enni, és nem utolsó sorban inni. Bár tudtunk miből választani, jóval kevesebb stand volt, mint tavaly. A népszerű hamburgert, óriás palacsintát, kenyérlángost nem találtam sehol. Idén a főtt kukorica, valamint a pizza volt népszerű a fesztiválozók körében. Italok közül jól fogyott a sör, a fröccs. A társaság nagy kedvence a fény nevű ital volt, mely – ha valaki eddig a Marson élt volna és nem találkozott vele –vodkából készül málna, vagy ribizli szörp, illetve szóda hozzáadásával. Ha valaki elkeveredett, tudtuk, hogy a Fény strandnál előbb-utóbb ráakadunk. Tovább