3427 zenekar 12457 letölthető zene

Cím
Dátum

Katasztrófális lemezborítók

A neten időről-időre felbukkan gyűjtemény, mely azt próbálja bemutatni, milyen az, ha egy lemezborítót, valami olyan elképzelés alapján terveznek meg, ami sem időtálló, sem korszakos, de legalább az első pillanattól kezdve szar... A mi gyűjteményünk is ilyesmi, némi kommentárral. Jó szórakozást! Tovább

2014. szeptember 22.

Külföldi

Az idióta sajnálja, hogy idióta volt

34 évvel ezelőtt történt, hogy egy bizonyos Mark David Chapman gondolt egy nagyot, majd New Yorkban agyonlőtte minden idők talán legnagyobb hatású zenészét, John Lennont, az egykori Beatles zenekar alapítóját. Chapman azt mondja, sajnálja, hogy ekkora idióta volt. Hát mi is... Tovább

2014. augusztus 28.

Külföldi

16 PUNK életérzés? Képek!

Nézzük a száraz tényeket! A punk egy zenei mozgalom, amely 1974-1975 táján alakult ki (habár átmeneti formái már évekkel korábban is léteztek) olyan együttesek, mint a Ramones, a Sex Pistols, a The Damned és a The Clash zenéjével. Tovább

2013. szeptember 25.

Gyilkosok és Mocskos idők a Szigeten

Ha valaki azt mondja nekem, hogy a jubileumi Szigetet egy Európa Kiadó koncerttel fogom zárni, amire éjjel fél 4-kor esek be lehet, hogy kiröhögöm. Pedig így volt. De tekerjük vissza egy kicsit az időt az LMFAO végére, mert addig sok víz lefolyt a Dunán. Mekkora közhely…  Tovább

2012. augusztus 16.

Sziget 2012

Caro Emerald és a hollandusok a Szigeten

Tudom sokan sok helyen elmondták már, hogy a Szigeten mennyire sok a külföldi és ez miért jó és miért nem. Mégis mindig meglep, amikor felszállok a HÉV-re és hirtelen máris külföldön érzem magam, és kb. bármit mondhatnék magyarul a kutya se értené meg. Befelé menet is csak akkor kapja fel az ember a fejét, amikor épp magyar szót hall. Tovább

2012. augusztus 11.

Sziget 2012

Hajnalhasadás a VOLT-on

Van, amikor nem (csak) a koncertek miatt érdemes fesztiválozni. A pénteki nap részemről nem az alternatív zenekaroknak kedvezett, és akkor még Ákos aznapi produkciójáról meg sem emlékeztünk. Viszont ezen túl is van élet a VOLT fesztiválon!  Tovább

2012. július 2.

VOLT 2012

Hol kell találkoznunk? VOLT Fesztivál 2012 – nulladik…

Van az úgy, hogy az ember reggel felfrissülésképpen elmegy Sopronban zuhanyozni a bérelt diákszállásos szobájából, majd a közös zuhanyzó egyik fülkéjéből ez rock-sztár lép ki, aki azon meztelenségében megörül neked és természetesen ezt kérdezi: Hol kell találkoznunk? 2012-ben is elindult a VOLT Fesztivál.  Tovább

2012. június 27.

VOLT 2012

Gyenge csuklójú lányok mászólábbal a Fishingen! – Galéria!

Remélhetőleg még senki sem unja a Fishing on Orfűs beszámolókat, de az a nagy helyzet, hogy ezt még ki kell bírnotok. Ott hagytam abba a sztorit, hogy Palika egy állat, a Tej koncert meg vicces volt, de az este halad tovább a megszokott mederben, és távolról azért csak bele kellett hallgatni az Európa Kiadóba is.  Tovább

2012. június 26.

Fishing on Orfű 2012

Ilyen volt a PaFe összességében

Már csak egy dologgal vagyok adós a Pannónia Fesztivállal kapcsolatban, ez pedig a kedvenc részem, az összegzés. Amikor hazaértem, gondoltam végigolvasom a facebook-os adatlapjukat, mintegy közvélemény kutatást végezve, hogy a többi embernek hogyan is tetszett a fesztivál. Hát, érdekes eredmények születtek. És még pár sztori búcsúzásként Szántódpusztától!  Tovább

2012. május 31.

A Pannónia Fesztivál mexikói határa

A PaFe negyedik napjára elkezdett fogyni nekünk is a lendületünk és kezdtük egyre rutinosabbnak érezni magunkat a tekintetben, hogy minden reggel 5-től folyamatos ébresztés van. Sejtettem én, hogy nem wellness nyaralásra megyek, de amikor az ordibálós lány mellettem kijelentette, hogy fesztivál van, f*sznak alszol, akkor volt egy pillanat, amikor arra gondoltam, lehet nem lenne rossz a szenior kemping. Ezt az ötletet 10 Ft-ért árulom a fesztiváloknak, a szerkesztőségben van a címem.  Tovább

2012. május 30.

Ülünk a vonaton, irány a Balaton! – PaFe 1. nap

Idén első alkalommal Szántódpusztán, összességében pedig ötödik alkalommal került megrendezésre a Pannónia Fesztivál. Miután sikeresen túléltük, most több összefoglaló formájában próbáljuk visszaadni milyen is volt a hangulat. Csütörtöki napon MÁV-val és szakadó esővel érkeztünk meg a helyszínre. Első nap, első rész.  Tovább

2012. május 29.

Tallózás a 30 legszörnyűbb lemezborító közt

Időről időre megjelennek a zeneipar teljesítményét pozitívan, avagy negatívan ábrázoló listák. A legrosszabb lemezborítókat is többször összegyűjtötték már, és –nem meglepő módon- bőven vannak törzstagok a sorban. Nézzük, a legfrissebb összeállításba kik jutottak be!  Tovább

2012. március 31.

Külföldi

Magas az egy főre jutó hülyék száma a Szigeten

Ha fesztivál, akkor az egy főre jutó hülyék száma nyilván magas, ezzel szerintem mindenki tisztában van. És amennyiben eleget iszol, akkor pedig egy lehetsz közülük. Nekem ez általában össze szokott jönni, úgyhogy szolgáljon mindenkinek például az én történetem a Szigeten. Tovább

2010. augusztus 15.

Sziget 2010

Agyrém! 9 nappal a szülés után már dolgozik

Sophie Ellis-Bextor, a korábban kifejezetten értelmesnek tűnő sztár, novemberben még azt nyilatkozta, nem hagyja, hogy a muzsikus élet gyermekei rovására menjen, sajnos átlendült az abnormalitásba. 9 nappal szülés után visszatért. Tovább