3427 zenekar 12457 letölthető zene

Cím
Dátum

VOLT élet, lesz élet – folytatás a Depeche Mode koncertje után

Eljött, és gyorsan el is múlt a pillanat: véget ért a VOLT fesztivál és első napi fő durranása, a Depeche Mode fellépése. A koncert emléke bennünk tovább él, de azért a felfedezőkedvünk is életre kelt, ha már bent voltunk a VOLT-on. Emberformátumok, egyedi aktivációk, alternatív programok, zenei szélsőségek és izgalmas gasztro kihívások tárházához volt szerencsénk ezen a bizonyos kedd estén. Tovább

2018. június 28.

VOLT 2018

Megvolt az első VOLT nap és vele a Sziget déjà vu

Elég jó intróval nyitott a 2018-as VOLT fesztivál, de a fő fellépő-sztáristen Depeche Mode-ról majd külön cikk is érkezik. Lássuk, milyennek ígérkezik az idei VOLT hét, az első nap tapasztalatai alapján! Tovább

2018. június 28.

VOLT 2018

Unicummal csak kibírjuk -Fishing beszámoló 3. nap

Ahhoz képest, hogy irgalmatlan kánikulában indultunk neki a Fishing on Orfűnek péntek reggelre ennek nyoma nem volt már. Szakadó esőre keltünk, ahol mindenki addig maradt a sátrában, ameddig csak tudott. Az egyetlen optimista nézőpontja az ügynek az volt, hogy így talán nem áll kilométeres sor a kávézó előtt. Mondjuk ez bejött. Tovább

2018. június 27.

Fishing on Orfű 2018

Strand Fesztivál napról-napra - visszatekintés

Augusztus 23-án hajnalban ért véget a 3. Strand Fesztivál Zamárdiban. Igaz, még friss az élmény, de azt már az elején leszögezhetjük; igazán tartalmas négy napon vagyunk túl. Főként a Petőfi Rádió, aki nem elég, hogy az esemény egyik fő támogatója volt, de 0-24-ben együtt élt a Stranddal. Nézzük milyen volt! Tovább

2015. augusztus 24.

Strand 2015

Egy kis konfetti senkinek sem árt!

Aki nem járt még a Magic Mirror Sátorban, de hallott esetleg róla, az első asszociációja az lehet, hogy ez a meleg-sátor. A második pedig talán az, hogyha nem vagy meleg, akkor nincs ott keresnivalód. Bárhogy is legyen, ha még nem jártál ott, de azért kicsit mindig is érdekelt, hogy mi lehet odabent, akkor most lehull a lepel és talán az is kiderül, hogy legközelebb nem-melegként is érdemes benézned. Tovább

2015. augusztus 13.

Sziget 2015

A boldogság 10 Ft a Szigeten

Mindig kicsit félve megyek ki a Szigetre. Leginkább azért, mert pontosan tudom, hogy a szabadság olyan erősen tör rám pillanatok alatt, hogy képes vagyok bokrok alól hallgatni a metált is. Most sem volt ez másképp, bár azt kijelenthetem: nem estem el. Ez nagy szó! Na de, mit adott nekem a Sziget szerdai napja, ahol az egyetlen koncert/fellépés az éjjel 3-as kezdésű STBRKT lett volna? Elmondom, a rabbi tanácsát és Lovasi a.k.a Vágó István Andrást. Tovább

2015. augusztus 13.

Sziget 2015

Koncertkalauz, avagy ki hova álljon egy rock koncerten

Csütörtökön a Rise-on eléggé összekeveredtek az emberek: sok pop-os és harcore fan is vegyült a tömegbe. Ennek természetesen nem szokott jó vége lenni, mivel hardcore, pop és rock (széles körben értelmezendő itt a műfaj) közönsége máshogy szórakozik másmilyenek a szokások. Az első kettő nem nehéz, mert pop-on igazából előre megy, aki kicsit pörögni akar, és hátra, aki csak hallgatni, hardcore-on pedig nincs kegyelem senkinek, mindenki tombol mindenkivel. Viszont a rock sokkal összetettebb. Éppen ezért gondoltam, hogy egy kis összeállítást készítek, hogy néz ki egy átlag rockkoncert nézőtere. Tovább

2015. július 4.

VOLT 2015

Hajnali látkép egy fesztiválon

Mindenki tudja, hogy hogyan néz ki egy fesztivál általában: nappal bolyongás, pangás, este arconpörgés ezerrel.  De mi a helyzet a hajnallal. Amikor elhal az utolsó akkord is, és a nap első sugarai elől az emberek a sátrukba térnek.  Egy elhúzódott beszélgetés miatt tovább maradtam ébren és gondoltam józódás közben körülnézek, milyen is ilyenkor a látkép. Tovább

2015. július 2.

VOLT 2015

A gumicsizma elfogyott – Strand Fesztivál 2. nap

A Strand második napján nagy elhatározásra jutottam: arra, hogy szükségem van egy gumicsizmára. Ezt jól indokolta, hogy Zamárdiban a sár vitte a prímet. A döntés meghozatala után nehézségbe ütköztem. A gumicsizma hiánycikk lett! Tovább

2014. augusztus 23.

Strand 2014

Egy nehéz nap éjszakája - Sziget szerda

Még mindig a Sziget szerdai napjánál tartva, az este nem sok jót sejtetett. Mivel Skrillex nulla érzelmi reakciót váltott ki, kollegáimmal maradtunk a biztosnál és elmentünk Vad Fruttikra. Most jön az, hogy: neeeee. Pedig de. És nem bántuk meg. Tovább

2014. augusztus 16.

Sziget 2014

Spanyol horror német módra a Szigeten

Még most így a Sziget szerdai napja után is azon tűnődöm, vajon mi változott meg a fesztiválon?! Vagy lehet inkább pontosítanom kéne: mi változott meg bennem, ami miatt kicsit gagyinak érzem a fesztivált? Nyilván nem a koncertekről beszélek, mert akadt jó belőle, hanem a hangulata lett az egésznek más. Úr Isten, Öregszem! A nap, amikor az Imagine Dragons-t akartam megnézni és nem láttam. Tipikus. Tovább

Sziget: Ahogyan én láttam

Idén, huszonkettedik alkalommal került megrendezésre a Sziget Fesztivál, ahol ismét számtalan külföldi és hazai előadó illetve zenekar kápráztatta el a bulizni vágyókat. A hét közepén, szerdán olyan zenészeket láthatott a közönség, mint például a Placebo, az Imagine Dragons vagy a Skrillex. Tovább

Mielőtt meghaltam a Szigeten

A Sziget első napján nem hagyhattuk ki a Civil Szigeten, a Before I die-t és a zászlóeregetést. Persze koncerten is jártunk, a délutánt az Elefánt dobta fel. Lazulós, kellemes napunk volt az oltári hőségben. Tovább

Sziget 2014

Balaton Sound Style - felkészülés!

Ma kezdődik a Balaton Sound! És ha nemcsak jól akarjuk magunkat érezni, de azért egy kicsit az is fontos, hogy jól nézzünk ki, készüljünk rá kellőképpen a fesztiválra. Lassan irány Zamárdi, addig is irány a gardróbszekrényünk, a sminkasztalunk, és ha valami hiányzik, az üzletek! Tovább

2014. július 10.

Balatonsound 2014

Indokolatlan időjárás a VOLT-on

Valaki biztos nem szeret engem, mert eddigi összes fesztiválomon béna volt az idő. De ilyen összevissza esőzést és kánikulát még nem láttam. Mintha nem tudnák eldönteni az égiek, hogy mit akarnak velünk csinálni. Tovább

2014. július 8.

Mágikus utazás Sopron szíve tavaszán

Az olajban sercegő rántott sajt émelyítő illata arra ösztönöz, hogy felszálljak a „fesztivál járatra”. Ha már van bérletem. És ülőhelyem is van! Az ajtók záródnak. A busz beröffen és a város ékszerdobozaként készül végigsuhanni Sopron szíve tavaszán. Viszont attól,hogy a homlokán domborodó Ikarusz felirat neon zöldre van festve, a sufni tuning nem menti fel az alól a tény alól,hogy feltételezhetően már 1984-ben leselejtezték. Tovább

Az Aoki koncert után

Mindenki jónak tartja a floridai DJ bulijait és el kell ismerni, hogy azok is. A hangulat frenetikus, és Aoki is kitesz magáért a színpadon. Egy DJ-től ritkán látni ennyi energiát. A show tetőpontja a tortadobálás, amit most a soproni cukrászok készítettek feszített tempóban. Viszont a kívülálló nem tudja meg, hogy mi történik a koncert után... Tovább

VOLT 2014

A nagy bugázási háború új arca

Amióta világ a világ (és amióta drága a pia), az emberek próbálnak pénzt szerezni a fesztiválokon. Van aki spórol, van, aki konkrétan nem eszik, egyesek tarhálnak, de mindig is a bugázás volt a legmenőbb minden fogás közül. Tovább

VOLT 2014

A régi szép idők mottója a VOLT-on

A -1. nap főként a szállás elfoglalásával és az akklimatizálódással telik. A Baross utcai Kollégium fogad minket magába. Heti buszbérlet: pipa. Étkezési jegyek (reggeli 6-1o.3o): pipa. Kulcsok: pipa. Lift, bár, bowling, meccsterasz szintén pipa. Tovább

2014. július 4.

VOLT 2014

Meglepően jó árak a Volton?

Valóban meglepően hathat, de odáig jutott a magyar szórakoztatóipar, hogy olcsóbban tudok italt venni Magyarország egyik legnagyobb fesztiválján, mint a pesti belváros legjobb szórakozóhelyein. Bár a tendencia eddig is szoros volt, de most már egyértelműen a koncertsorozatok állnak nyerésre. Tovább